به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی دو و میدانی و فوتسال ویژه پسران در سرخه به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه در سطح دانش آموزی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۱۹۳
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه فرخنده فجر و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان، ویژه برنامه های ورزشی فوتسال و دو و میدانی به همت مسئول تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی ولایت سرخه ویژه دانش آموزان در رده های مختلف سنی برگزار خواهد شد.

علی ستاری مسئول تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص نحوه اجرای مسابقات اظهار کرد: نقش ورزش در یادگیری و تأثیرات مثبت آن بر سلامت جسم، روح، روان، حافظه، تمرکز و انگیزه‌ بر کسی پوشیده نیست. بهره گرفتن از فواید ورزش تنها به دوران مدرسه و تحصیل محدود نمی‌شود، همه‌ی انسان‌ها باید برای بهره بردن از نتایج مثبت ورزش، باید آن را در برنامه‌ی روزانه‌ی خود بگنجانند چراکه تأثیرات مفید و اثربخش آن در شغل و زندگی افراد نیز می‌تواند مفید واقع شود و موفقیت‌های زیادی برای افراد به ارمغان آورد.

او افزود: در جهت ترغیب دانش آموزان به ورزش همزمان با دهه فجر مسابقات فوتسال ویژه پسران پایه نهم برگزار و هر تیم به صورت 6 نفره سازماندهی خواهد شد و این مسابقات در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

مسئول تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه در ادامه اضافه کرد: مسابقات دو و میدانی از دیگر برنامه های ورزشی ویژه پسران در پایه های نحصیلی چهارم، پنجم و ششم است و این مسابقات در سالن ورزشی تختی برگزار می شود.

ستاری تاکید کرد: برای شرکت دانش آموزان در هر دو رشته ورزشی؛ داشتن بیمه ورزشی الزامی بوده، البته دانش آموزان بسیجی نیاز به بیمه ورزشی ندارند. علاقمندان می توانند تا 12 بهمن ماه نسبت به ثبت نام در مسابقات با حضور نزد دبیران ورزش مدارس اقدام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها