خبرهای داغ:

برنامه های جذاب دینی و ورزشی به همت پایگاه حضرت علی بن ابیطالب (ع) سرخه برگزار شد

در جهت جذب هرچه بیش تر بسیجیان برنامه های جذاب دینی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی به همت پایگاه حضرت علی بن ابیطالب (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۰۸
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای دستورالعمل های ابلاغی پایگاه های مقاومت بسیج، برنامه های مختلفی به همت پایگاه مقاومت حضرت علی بن ابیطالب (ع) سرخه با حضور پرشور بسیجیان در برنامه ها برگزار می شود.

محمود جوادی فرمانده پایگاه مقاومت حضرت علی بن ابیطالب (ع) در حاشیه برگزاری برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در طول سال برنامه های بسیار زیادی در قالب برنامه ها و مسابقات ورزشی، فرهنگی، گشته های محله محور، حلقات صالحین و دیگر برنامه ها در سطح پایگاه برگزار و بسیجیان از این برنامه ها به خوبی استقبال کرده اند.

او افزود: از جمله این برنامه ها می توان به حضور بسیجیان در برنامه اوقات فراغت و ورزشی پایگاه و بازی با تنیس روی میز و فوتبال دستی و برگزاری حلقه صالحین تربیت بدنی پایگاه اشاره کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت علی بن ابیطالب (ع) در ادامه اضافه کرد: اولین جلسه هیئت امنای مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) با امامت حجت الاسلام و المسلمین اشرف و با حضور اعضای هیئت امنای مسجد و فرمانده ی پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد.

جوادی ادامه داد: در این جلسه هریک از اعضا در جهت سازماندهی برنامه های مربوط به مسجد با یکدیگر گفتگو و تبادل نظر کردند.

او در خاتمه گفت: برپایی جلسه قرائت و تفسیر قرآن کریم با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی رئیس اداره تبلیغات سرخه در جمع نمازگزاران از دیگر برنامه های اجرایی به همت این پایگاه مقاومت بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها