خبرهای داغ:
حجت الاسلام آقامیری:

دشمن به دنبال جلوگیری از پیشرفت جریان توحیدی است

نهاوند-کارشناس مذهبی گفت: دشمن با چند راهبرد به دنبال جریان‌سازی و ناامید کردن و جلوگیری از پیشرفت جریان توحیدی است.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۱۷
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید حسین آقامیری در یادواره شهید مدافع حرم و امنیت شهرستان نهاوند شهید احمد شوهانی در مصلی نهاوند بیان کرد: دشمن با چند راهبرد به دنبال جریان‌سازی و ناامید کردن و جلوگیری از پیشرفت جریان توحیدی است.

وی اظهار داشت: حذف کردن نقاط روشن انقلاب اسلامی یکی از بخش‌های این راهبرد است به همین دلیل حاج قاسم سلیمانی را شهید کردند.

این کارشناس مذهبی افزود: نقشه دیگر دشمن این است که نقاط هویت‌ساز و جریان‌ساز مانند غدیر، فاطمیه، دفاع مقدس و دیگر وقایع تاثیرگذار انقلاب و اسلام را کمرنگ و بی‌اهمیت کنند.

وی گفت: در مرحله دیگر دشمن به فکر تحریف است و آنها واقعیت ها را وارونه جلوه می‌دهند و در این راهبرد همه واقعیت را نمی‌گویند و این تحریف خیلی خطرناک است.

آقامیری بیان کرد: هژمونی دستگاه استکبار امروز صهیونیست‌ها هستند و باید مراقب جریان نفوذ باشیم و باید دشمن اصلی را بشناسیم چون اگر دشمن را نشناسیم دچار خطای راهبردی می‌شویم.

وی بیان کرد: تحریف را نباید دست کم بگیریم چون بسیار مهم است و باید با دقت در این موضوع تامل کنیم چون دشمن بر این موضوع بسیار تاکید دارد.

این کارشناس مذهبی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر در دیدار با مداحان بر جهاد تبیین اشاره کردند و گفتند که هیئت‌ها باید جهاد کنند و این جهاد عظیمی است.

وی افزود: دستگاه فکری انقلاب اسلامی است که فردی مثل شهید باقری و شهید حاج قاسم سلیمانی را تربیت می‌کند و دشمن می‌خواهد حاج قاسم و شهدا و نقاط قوت انقلاب اسلامی را تحریف و حذف کند و باید مراقب این مسئله باشیم.

آقامیری ادامه داد: به همین خاطر است که رهبر معظم انقلاب موضوع جنگ روایت ها را عنوان می‌کنند و بر هوشیاری در این جنگ تاکید می‌کنند.

وی در پایان گفت: یادواره شهدا و تبیین راه و رسم و زندگی شهدا برای نسل جوان بسیار با اهمیت است و باید در این جلسات بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی انجام شود و روش زندگی شهدا را برای نسل آینده انقلاب باید بیان کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات