خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، با تأکید بر رسوایی و منزوی شدن آمریکا پس از مجاهدت های شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی عنوان داشت: در عصر حاضر و به برکت انقلاب اسلامی و شهدا و رزمندگان اسلام، آمریکا حتی در حیاط خلوت خودش در آمریکای لاتین نیز جایگاهی را که ادعا داشت از دست داده و رسوا شده است.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۲۶
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب (ع) استان قم در همایش تخصصی شهدای روحانی این استان گفت: روحانیت قشری می‌باشد که در بین سایر اقشار بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم، افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید روحانی در قم تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری، خاطرنشان کرد: در اسفند ۹۸ این کنگره تشکیل شد، اما فعالیت‌های آن به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا با توقف مواجه شدند.

وی قم را محل برگزاری بیشترین همایش مرتبط با شهدای روحانی دانست و گفت: تاکنون در موضوع گرامیداشت شهدای روحانی ۱۵ همایش را در استان قم شاهد بوده‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، تصریح کرد: باید دید چه عاملی باعث شد سلسله‌ای از انسان‌ها به این نتیجه برسند که در جبهه‌های نبرد حضور یابند و حتی عزیزترین دارایی خود را که جانشان بود فدا کنند؟؛ این چیزی جز عشق نبود.

وی با اشاره به پایداری انقلاب اسلامی تا هنگام ظهور امام عصر (عج) افزود: این انقلاب به برکت خون این شهدا باقی و پایدار خواهد بود تا پرچم آن به حضرت مهدی موعود تحویل داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری بیان داشت: ما باید تلاش کنیم که روحیه انتظار را در خود رشد دهیم؛ مبادا که مادیات، مکنت، پست و مقام ما را به خود سرگرم کند و از حقایق اصلی غافل نماید.

وی گفت: عشق به خدا بود که شهدای والامقام را از غفلت بازداشت و این عشق و این راه را امام حسین علیه السلام به آنان آموخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم اظهار کرد: شهدا فقط در تلاش برای جلب رضای خدا بودند؛ آنان با عشق و بینش و دانش وارد عرصه شدند و در مقابل افراد ضعیف ایمان ایستادند.

وی با تأکید بر رسوایی و منزوی شدن آمریکا پس از مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی عنوان داشت: در عصر حاضر و به برکت انقلاب اسلامی و شهدا و رزمندگان اسلام، آمریکا حتی در حیاط خلوت خودش در آمریکای لاتین نیز جایگاهی را که ادعا داشت از دست داده و رسوا شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری گفت: مردم ما همچنان در صحنه مقاومت ایستاده‌اند و انقلاب اسلامی مسیر خود را دارد طی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات