خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

قتل پدر توسط پسر در ملایر

ملایر-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از  قتل پدر توسط پسر در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۳۷
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: روز گذشته گزارشی از وقوع یک درگیری خانوادگی در یکی از روستا‌های شهرستان، به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه اسلام آباد برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در همین ارتباط مامورین پلیس آگاهی در صحنه درگیری حاضر شده و پس از بررسی دقیق متوجه می‌شوند که پسر ۲۱ ساله خانواده در حین درگیری به وسیله یک قطعه چوب، ضربه‌ای بر سر پدر وارد کرده که بر اثر آن ضربه، پدر مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ادامه داد: بر اساس اطلاعات به دست آمده مشخص شد که پدر در روز جاری به سبب شدت و عوارض ناشی از ضربه وارده در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

وی  ادامه داد: بلافاصله با تلاش مامورین پلیس آگاهی، متهم تحت تعقیب در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و در بازجویی صورت گرفته به قتل پدر خود اعتراف کرد که با تشکیل پرونده، متهم به قتل پدر به مراجع قضایی تحویل شد.

ساکی با اشاره به اینکه اعتیاد در اختلافات خانوادگی از جمله دلائل بروز این رویداد‌های تلخ و جبران ناپذیر است، افزود: وقوع این طیف جرائم خشن در واقع ره‌آورد شوم خانواده‌های دارای تنش و کاملاً آسیب دیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات