نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان:

ارائه خدمات یکسان و عادلانه به مردم سیل زده

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان گفت: در ارائه خدمات به مردم سیل زده سطح خدمات مشخص و توزیع به صورت عادلانه صورت گیرد.
کد خبر: ۹۴۱۰۳۴۸
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان در جلسه با گروه های جهادی، اداری و اعضای شورای شهر کنارک گفت: هدف از بازدید مناطق سیل زده در شهرستان کنارک مشاهده و بررسی مشکلات مردم از نزدیک و مشخص شدن میزان واقعیت‌ گزارش ها از خدمات ارائه شده در منطقه است.

امام جمعه زاهدان افزود: در پوشش نقاط آسیب دیده از سیلاب باید به گونه ای برنامه ریزی نمود که سطح خدمات مشخص و برای مردم آسیب دیده از سیلاب ارائه خدمات یکسان و به صورت عادلانه صورت گیرد.

آیت‌الله محامی خواستار تلاش برای پیشگیری از وقوع سیلاب و بهبود زیرساخت ها در منطقه شد و بیان داشت: برای حل این مشکلات نیازمند همت جدی و عزم ملی هسیتم و پیگیری مشکلات و ارائه طرح ها باید از سطح خود شهرستان شروع و سپس به استان و مرکز کشور برسد.

وی ادامه داد: در گام اول نیاز است تا برای سامان‌دهی شهر طراحی داشته باشیم و سپس پیگیر مشکلات بعدی از جمله فاضلاب باشیم.

وی گفت: معضل فاقدین شناسنامه از دیگر مشکلات بزرگ در سطح استان ماست که در این جهت دستگاه های مختلفی نقش آفرین هستند اما به نظر می رسد با وجود اهمیت آن در این خصوص کم کاری صورت می گیرد و باید توجه داشت که این افراد نیز انسان هستند و باید هویت آن ها مشخص و سازوکاری اندیشیده شود.

نماینده مقام‌ معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان گفت: عدم استفاده اهل سنت از تسهیلات بانکی نیز از دیگر معضلات است که باید علمای اهل سنت در این خصوص ورود و مردم نیز مطالبه کنند تا بتوان از چنین فرصت هایی استفاده نمود.

وی خاطر نشان کرد: هنگام وقوع بحران ها دستگاه‌های مختلف ورود و در این جهت هزینه می‌کنند اما اگر همین هزینه ها قبل از وقوع بحران انجام شود به مراتب تاثیرات مثبت بیشتری خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار