در همایش مادرانه تربت‌جام مطرح شد:
مدیر دفتر بسیج جامعه زنان تربت‌جام با اشاره به برگزاری همایش مادرانه با رویکرد محتوایی ترویج و گسترش فرزند آوری گفت: فرزند آوری یکی از نعمات الهی است که زنده و مرده‌اش برکات و ارزش زیادی در زندگی انسان دارد.
کد خبر: ۹۴۱۰۳۵۰
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت‌جام، سیده سمیرا شجاعی اظهار کرد: داشتن فرزند موجب خیروبرکت و سبب ازدیاد روزی برای پدر و مادر است و فرزند آوری یکی از نعمت‌های الهی است که زنده و مرده‌اش برکات و ارزش زیادی در زندگی انسان دارد.

وی افزود: بدیهی است که داشتن ثمرات نیکو، عامل دلگرمی والدین و تداوم حیات مشترک آن‌ها بوده و دراین‌بین داشتن فرزند و نگاه به او می‌تواند موجب نشاط والدین و سلامت روانی آن‌ها شود. فرزند، به‌خصوص فرزند خردسال پیونددهنده مادر و پدر است.

مدیر دفتر بسیج جامعه زنان تربت‌جام افزود: به مناسبت هفته زن و مقام مادر و فرخنده میلاد حضرت زهرا (س) حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران تربت‌جام همایش مادرانه را با رویکرد محتوایی ترویج و گسترش فرزند آوری و ازدیاد نسل و ارزش‌های مادری برگزار کردند.

گفتنی است: از ویژه‌برنامه‌های این همایش اجرای سرود، مولودی‌خوانی، مسابقه بین مادران و دختران، بوسه بر دستان مادران توسط دختران بسیجی، تجلیل از مادران جوان دارای چهار فرزند و بیشتر بود.

خبرنگار: حدیثه شاهی

ارسال نظرات
پر بیننده ها