مدیرسازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

رسالت بسیج کارمندان کمک به افزایش کارآمدی دولت و رضایتمندی مردم است

سرهنگ نکویی گفت: مدیرحهادی به مدیری گفته می شود که همیشه دغدغه گره گشایی از مردم داشته باشند و در مساجد و مصلی ها با مردم گفتگو کنند.
کد خبر: ۹۴۱۰۳۵۸
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار حسن نکویی در جلسه معارفه فرمانده جدید تامین اجتماعی، با اشاره به این مطلب که رسالت بسیج کارمندان کمک به افزایش کارآمدی دولت و رضایتمندی مردم است، گفت: مدیرحهادی به مدیری گفته می شود که همیشه دغدغه گره گشایی از مردم داشته باشند و در مساجد و مصلی ها با مردم گفتگو کنند.

مدیرسازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر تقویت میزهای خدمت اداری، عمومی و تخصصی افزود: باید در راستای خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع تلاش کنیم که رضایت مردم را داشته باشیم زیرا رضایت مردم باعث رضایت خداوند خواهد شد.

وی با یاد آوری این نکته که رزمندگان امیدی به برگشت نداشتند،دنبال امتیاز هم نبودند اما بخاطر اعتقادی که به نظام داشتند وارد عرصه های مبارزه با دشمن می شدند ادامه داد: ما مشکلات زیادی داریم ،نباید بی تدبیری برخی از مسئولین را به پای نظام بگذاریم بلکه همه باید دست در دست یکدیگر دهیم  تا به دولت انقلابی کمک کنیم تا سرانجام به حکومت امام زمان(عج) متصل شود.

گفتنی است در این جلسه برادر بسیجی حمیدابراهیمی بعنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل تامین اجتماعی سیستان وبلوچستان معرفی و منصوب شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار