خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان خبرداد:

جشن بزرگ میلاد کوثر در شادگان برگزار شد

همزمان با سالروز ولادت باسعادت دخت نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) جشن میلاد کوثردر شادگان به همت حوزه بسیج خواهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۳۶۳
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان ، همزمان با سالروز ولادت باسعادت دخت نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) جشن میلاد کوثربا حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان، مسئول روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه، مسئول عملیات ناحیه، مسئول بسیج سازندگی و حضور ۵۵٠نفر از خواهران بسیجی در شادگان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان در این مراسم بر لزوم بهره‌گیری از سیره فاطمی و الگوهای رفتاری حضرت فاطمه زهرا (س) در بین بانوان جامعه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تهدیدکننده بانوان تاکید کرد.

سرهنگ منیعات با پرداختن به شان و منزلت والای حضرت فاطمه الزهرا (س) فرزندان را به تجلیل از مقام زنان و مادران با اهدای هدایایی در این روز بزرگ فرا خواند.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) نمونه بارز خلقت پروردگار عالم بوده و نشانگر رشد یک زن عالی مقام اسلام با وجود تمام مشکلات است.

درپایان این مراسم با مولودی‌خوانی توسط مداح اهل بیت حاج جمیل حمید و اجرای سرود توسط دانش آموزان مدرسه حضرت معصومه (س) و تجلیل از مادران ۵ فرزند با تربیت صحیح و بانوان موفق در جامعه وتجلیل از خانواده معظم شهدا و فرماندهان پایگاه پایان یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها