خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج):

دهه فجر فرصتی در جهت تقویت جهاد تبیین است

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین، گفت: دهه فجر فرصتی در جهت تقویت جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۱۰۴۸۱
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در خطبه های نماز جمعه شاهین شهر با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین گفت:همه در هر جایگاه و منصبی که هستند باید با جهاد تبیین هر آنچه از واقعیت ها و ارزش های انقلاب اسلامی می دانند به سمع و نظر همه برسانند.

وی ادامه داد: همه کسانی که دغدغه دین و انقلاب دارند باید در مقام دفاع از انقلاب با جهاد تبیین خصوصا در دهه فجر از انقلاب دفاع کنند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه انقلاب به مدافع نیاز دارد گفت:باید با جهاد تبیین اجازه ندهیم دشمن با القائات شیطانی چهره انقلاب را مخدوش کند و شروع به شبهه افکنی و تحریف انقلاب کند.

امام جمعه موقت شاهین شهر تصریح کرد:ایام دهه فجر فرصت بسیار مغتنمی است که وقایع و اتفاقات تاریخ معاصر بازبینی شود و مبارزات مردم ایران از سال 42 در برابر طاغوت ننگین پهلوی بازگو شود و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای همه مردم تبیین و تشریح شود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با تاکید پیروزی ملت ایران در جهاد ها مختلف در برابر استکبار جهانی در این چند دهه از انقلاب اسلامی گفت:دشمنی که در همه جبهه ها زمین خورده بود امروز با جنگ روایت ها و جنگ تحریف به میدان آمده است و قصد دارد مبانی و اهداف انقلاب را تحریف کند.

وی ادامه داد:در برابر اینچنین رویکرد دشمن  باید با جهاد تبیین هر کس هر آنچه از انقلاب اسلامی می داند به همه بازگو کند.و اجازه ندهند القائات دشمن به خورد مردم داده شود.

حجت الاسلام محمدی عنوان داشت:دشمن با تحریف و جنگ روایت ها در صدد تطهیر طاغوت پهلوی است و تضعیف انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام محمدی در پایان اظهار داشت:فراتر از بصیرت افزایی و روشنگری بحث جهاد تبیین است که حکم آن را ولی امر مسلمین صادر کردند  و در دیدار اخیر با مداحان بر آن  نیز تاکید کردند و باید با تلاش و کوشش اجازه ندهیم حقیقت منحرف شود.

لازم به ذکر است پس از نماز جمعه مردم ولایت مدار شاهین شهر با مشت های گره کرده خود جنایات رژیم سعودی بر علیه مردم مظلوم یمن را محکوم کردند.

ارسال نظرات