وزیر صمت با اشاره به آشفتگی های طاقت فرسای اقتصادی کشور، گفت: حمایت از تولید و صنعت را در عمل نشان می دهیم.
کد خبر: ۹۴۱۰۴۸۹
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶

 

 

 

 

 

 

به گزارش  خبرگزاری بسیج، سید رضا فاطمی امین در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: بالا رفتن تورم و هزینه‌های سرسام آور در سال‌های اخیر سبب فشار بر روی مردم شده است.

وی با اشاره به اصلاح ساختاری بزرگ در حوزه اقتصادی، افزود: اصلاح ساختارها موجب ترمیم و بهبودی وضعیت موجود می‌شود.

 

وزیر صمت با اشاره به رویکرد حمایتی دولت از تولید و صنعت، گفت: حمایت از تولید و صنعت فقط شعار دولت نیست بلکه در عمل آن را به عینیت رسانده و این موضوع باید استمرار پیدا کند.

فاطمی امین با اشاره به تغییر قیمت‌های نان و اصلاح ساختاری این کالا، بیان کرد: اصلاح ساختاری در قیمت‌ها موجب شفافیت می‌شود و جلوی بسیاری تخلفات را می‌گیرد.

وی با اشاره به کاهش تورم در ماه‌های اخیر، افزود: با اقداماتی که دولت در زمینه‌های اقتصادی صورت داده تورم تا حدودی بهبود یافته اما با ایده آل ها فاصله داریم.

 

کشور دچار آشفتگی‌های اقتصادی است

وزیر صمت با بیان اینکه کشور دچار آشفتگی‌های اقتصادی طاقت فرسا است، گفت: با تمهیداتی که از سوی دولت مردمی اندیشیده شده شرایط رو به بهبودی است.

فاطمی امین با بیان اینکه وضع موجود قابل دفاع نبوده و رضایت بخش نیست، تصریح کرد: برای برون رفت از این چالش و بحران بزرگ نیازمند همدلی، هم افزایی و روحیه انقلابی است.

وی اشاره به اجرای طرح آمایشی در استان‌ها و شهرستان‌ها، افزود: طرح آمایشی کمک می‌کند تا طرفیت‌ها را بشناسیم و نسبت به آن برنامه ریزی منسجم و هدفمند داشته باشیم.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه اولویت‌های سرمایه گذاری در شهرستان‌ها مشخص شود، تصریح کرد: وقتی اولویت‌های سرمایه گذاری و هدف گذاری مشخص شود می‌توان برای با برنامه ریزی درست به نتیجه مطلوب رسید.

ارسال نظرات