فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد خبرداد:

دهه فجر نماد عزت و افتخار ایران اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد از برگزاری 160 عنوان برنامه متنوع فرهنگی توسط سپاه و رده‌های بسیج این شهرستان با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۳۸
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار کرم نظری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: دهه فجر فرصتی مغتنم برای تجدید پیمان ‌ملت با رهبر معظم و آرمان‌های انقلاب است.

نظری با اشاره به جنایات آشکار و نهان استکبار و آمریکا بر علیه ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون تصریح کرد: بعد از انقلاب ابتدا با به راه انداختن غائله و فتنه هایی در کشور، سپس تحمیل 8 سال جنگ بر علیه ما از جمله این اقدامات خبیثانه بود که چون از آن هم نتیجه نگرفت وارد جنگ نرم با ایران شدند.

 وی افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مرهون رهبری‌های پیامبرگونه امام خمینی(ره) و مجاهدت‌ها و فداکاری‌های مردم عزتمند ایران اسلامی بود که در برابر ظلم و ستم شاهنشاهی ایستادند و تا آخرین قطره خون خود در برابر ظلم و استبداد طاغوت مقاومت کردند.

نظری، با بیان اینکه دهه فجر نماد عزت و افتخار ایران اسلامی است، اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی‌های این انقلاب که آن را با سایر انقلاب‌ها و قیام‌های قبل از خود متمایز مینماید و موجب شده که این انقلاب با تمام مشکلات پیروز و با قوت به راه خودش ادامه دهد، مردمی بودن و ملی بودن انقلاب اسلامی و حضور اقشار مختلف در آن بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه  شهرکرد تصریح کرد: برنامه های امسال با توجه به شعار محوری (جشن ملی 1400) و تبیین دستاوردهای 43ساله انقلاب اسلامی با تاکید بر امید آفرینی و باز خوانی جنایات رژیم پهلوی است و برنامه‌ها با هدف تبیین مبانی، اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تقویت غیرت دینی و ملی بسیجیان نسبت به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

وی، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و کارخانجات، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، رژه موتورسواران، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در حوزه‌های مقاومت و اقشار بسیج، برگزاری جشن انقلاب و نشست‌های بصیرتی، تداوم اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حضور منسجم وسازمان یافته در راهپیمایی، تجلیل از کادر درمان، مسابقات عکس نوشته، پویش اهدای خون، اجرای پاتوقی سرود و نورافشانی شب پیروزی انقلاب را از مهمترین برنامه‌های سپاه ناحیه شهرکرد در دهه فجر امسال بیان کرد.

نظری در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ما انتقال شایسته میراث گران‌بهای انقلاب اسلامی یعنی اعتقاد به حاکمیت دین خدا و متلاشی‌ساختن قدرت‌های پوشالی در اذهان نسل‌های آینده‌ساز این مرز و بوم است که امیدواریم با این برنامه‌ها در راستای شناخت و ارتقای نسل نوخاسته انقلاب اسلامی نسبت به دستاورد‌های نظام گام‌های مؤثر برداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار