تجلیل از خواهران بسیجی همکاری کننده در مراکز واکسیناسیون در زاهدان

زاهدان// در راستای گرامیداشت مقام زن از با نوان شاغل در مراکز بهداشت و درمان و خواهران بسیجی همکاری کننده در مراکز واکسیناسیون زاهدان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۶۴
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

 فاطمه کمیلی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، ایشان را اسوه کامل زن مسلمان و الگوی همه مردان و زنان عالم عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم در گام دوم انقلاب و در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، برنامه های پرباری را به یمن میلاد دختر مکرم نبی اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) برای بانوان کشور تدارک دیده و قدم کوچکی در راستای تکریم مقام ایشان و خدمت رسانی به جامعه زنان برداریم.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان افزود: زنان به عنوان مربی، مظهر تحقق آمال، محور فداکاری و ایثار نقش بزرگی در جامعه ایفا می کنند. زنان پر افتخار ایران اسلامی در صحنه¬های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی همدوش مردان در راه تعالی اسلام و مقاصد آن فعالیت کرده‌اند. زندگی ما مرهون تلاشهای زنان شیردل، شجاع و با قدرتی است که دوشادوش مردان پیروزی را برای اسلام بیمه کردند.

وی ادامه داد:با اعتقاد راسخ بیان می کنیم که عزم و اراده قاطع زنان سرزمین ما سبب پیروزی و پایداری و پویایی خانواده ها در عرصه های مختلف زندگی می شود

این مسئول با تبریک این روز بزرگ به جامعه پزشکی به ویژه به همه بانوان همکار (اساتید، کارمند و کارکنان و بسیجان همکاری کننده در ظرح واکسیناسیون کوید 19)   با تأکید بر ضرورت رسیدگی و توجه مضاعف به بانوان که علاوه بر رسالت‌های اجتماعی و سازمانی مسئولیت خطیر پرورش فرزندان و تدبیر امور خانواده را نیز به عهده دارند، سلامت و سعادتمندی همگان را از درگاه ایزد پاک مسئلت دارم.

وی افزود: در راستای گرامیداشت مقام زن و در راستای تجلیل و تکریم از با نوان شاغل در مراکز بهداشت و درمان و خواهران بسیجی همکاری کننده در مراکز واکسیناسیون زاهدان از خواهران بسیجی همکاری کننده در شیفت صبح و  عصر مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید بخته ای، خواهران مرکز بهداشت زاهدان و خواهران بسیجی همکاری کننده  در مرکز واکسیناسیون تجمیعی شهید لطیفی زاهدان به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار