معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور خبر داد:
اولین همایش ملی " رویکردهای نوین در مدیریت مرز "با مشارکت محوری سازمان بسیج اساتید کشور در شورای سیاستگذاری و کمیته علمی آن، 30 خرداد 1401 برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۷۶
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با اشاره به برگزاری اولین همایش ملی رویکردهای نوین در مدیریت مرز در تاریخ 30 خرداد 1401 در دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: این همایش با مشارکت محوری سازمان بسیج اساتید کشور در شورای سیاستگذاری و کمیته علمی آن برگزار خواهد شد.  

آرایی با اشاره به اهداف همایش گفت: بهره برداری مناسب از فرصت‌ها و تجارب ارزشمند موجود در زمینه مدیریت نواحی مرزی و پاسخگویی به نیازهای پویا و فرایندهای مناطق مرزی نیازمند انجام مطالعات و پژوهش و نیز کاربست دستاوردها و استفاده از نوآوری و اندیشه ها در عرصه مناطق مرزی است. 

عضو شورای سیاستگذاری اولین همایش ملی رویکردهای نوین در مدیریت مرز به محورهای همایش اشاره کرد و گفت: هوشمندسازی و امنیت پایدار در مرزها؛ آینده پژوهی، آینده نگاری و تحولات مرزی؛ چالش های مرزبانی در مبارزه با جرایم مرزی؛ بازیگران منطقه ای، فرامنطقه ای، امنیت مرزها؛ تعاملات فعال دیپلماسی مرزی؛ و مرزها و چالش های حقوقی جزو شش محور اصلی همایش است. 

رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی ضمن تأکید بر مشارکت گسترده در همایش عنوان کرد: اساتید و نخبگان دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور تا 20 خرداد 1401 فرصت دارند تا مقالات خود را از طریق وب سایت همایش به نشانی www.marz.jrl.police.ir ارسال نمایند.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در پایان گفت: مقالات برجسته و برگزیده همایش در فصلنامه های علمی منتخب چاپ خواهند شد. 

برگزاری اولین همایش ملی رویکردهای نوین در مدیریت مرز

انتهای پیام/

ارسال نظرات