اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی الگوی سوم در پردیسان

به همت ناحیه امام حسن مجتبی (ع) مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی و جشن کوثر در سالن شهید دخانچی دانشگاه آزاد پردیسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۶۱۰
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این برنامه که با حضور خانم‌ها صدیق مدیر کل امور بانوان استانداری، عنبری مسئول امور بانوان اداره کل ورزش استان، بهرامی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش، اسحاقی کارشناس و نماینده معاونت فرهنگی هنری شهرداری و آمره عضو شورای شهر قم همراه بود، خانم صدیق مشاور امور بانوان استانداری ضمن سخنانی با اشاره به سیره حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) ثابت کرد که می‌توان زن بود، عفیف بود و در نقطه عطف بود.
در ادامه دکتر عزیزی برای حاضرین به ایراد سخن پرداخت.
خانم میرقیصری مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) نیز درباره این برنامه گفت: در این مراسم از ۸۵ منتخب ورزشی که در ۸ رشته ورزشی انفرادی و تیمی حائز رتبه‌های اول تا سوم شده بودند با هدایایی تقدیر به عمل آمد.
وی افزود: با معرفی مادران شهدا به عنوان الگوی برتر، از مادران شهید، ولی معانی و شهید برقعی تقدیر صورت گرفت و گروه سرود کوثر از پایگاه حنانه دو سرود با عنوان حضرت مادر اجرا کردند.
خانم میرقیصری در ادامه از همکاری فرماندهی، نمایندگی، ولی فقیه، معاونت‌های مرتبط ناحیه و حوزه‌های حضرت نرجس (س) و حضرت آسیه (س) برای اجرای مسابقات و برنامه اختتامیه تشکر نمود.
گفتنی است این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید.
انتهای خبر/ غنچی خانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار