دوره آموزشی مراقبین سلامت ویژه اساتید و طلاب حوزه علمیه تهران

همایش افتتاحیه دوره بهیاری جهادی (مراقبین سلامت) به همت بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران و دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور آیت الله صدیقی خطیب جمعه تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۶۲۲
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
دوره آموزشی مراقبین سلامت ویژه اساتید و طلاب حوزه علمیه تهران
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، همایش افتتاحیه دوره بهیاری جهادی (مراقبین سلامت) به همت بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران و دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور آیت الله صدیقی خطیب جمعه تهران برگزار شد.

در این همایش که جمعی از اساتید حوزه علمیه استان تهران حضور داشتند آیت الله صدیقی رئیس بسیج اساتید و نخبگان استان تهران جهاد طلاب و روحانیون را در زمان کرونا مصداق آیه وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا دانست و بیان داشت این فعالیت طلاب و اساتید در زمان فراگیری ویروس منحوس کرونا در بیمارستانها و نجات گرفتاران جامعه مصداق کامل این آیه است و فردای قیامت در نامه اعمال شما ثواب نجات شش ملیارد انسان مشاهده می شود که نتیجه زحمات و ایثارگری طلاب و اساتید است.

رئیس بسیج اساتید حوزه علمیه استان تهران بیان کرد: طلبه کارش فقط درس خواندن نیست ،خدا به همه ما توفیق بدهد که زندگیمان با برکت باشد . بزرگان زیادی بودند که غیر از درس کارهای مفید دیگری انجام میدادند مثل بوعلی سینا و شیخ بهایی و دیگران که بسیار بودند که هرکدام کارهای خوبی انجام میدادند. طبابت میکردند، کارهای عمرانی و دیگر کارهای مورد نیاز و کارگشا میکردند که دردی یا مشکلی را از مردم باز کنند.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام والمسلمین دکتر مجید بیک زاده معاون بسیج اساتید و نخبگان استان تهران در ضمن گزارشی از برگزاری دوره های گوناگون آموزشی برای اساتید و طلاب حوزه علمیه استان تهران ایراد کرد و از تحویل مدارک فارغ التحصیلان دوره قبلی آموزشی مراقبین سلامت در این جلسه خبر داد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر رسولی محلاتی معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ضمن تشکر از زحمات جهادی طلاب و روحانیون در زمان اوج کرونا در بیمارستانهای تهران از همکاری تنگانگ این دانشگاه با بسیج اساتید حوزه علمیه تهران خبر داد.

در پایان این همایش از خانواده شهید مدافع سلامت امیر پارسا خلیلی که به صورت جهادی توسط بسیج اساتیدونخبگان حوزه علمیه تهران به بیمارستان برای کمک به بیماران اعزام و خود با این بیماری به شهادت رسیدند تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظرات