هنوز ساعاتی از تهاجم هکرهای گروهک خون آشام و کثیف نفاق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی نگذشته بود که پیروزی تیم ملی فوتبال با صعود زود هنگامش به جام جهانی
کد خبر: ۹۴۱۰۶۲۶
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
صعود بی نظیر، پاسخی زود هنگام!
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ، در یادداشتی با عنوان "صعود بی نظیر، پاسخی زود هنگام!" نوشت:   

هنوز ساعاتی از تهاجم هکرهای گروهک خون آشام و کثیف نفاق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی نگذشته بود که پیروزی تیم ملی فوتبال با صعود زود هنگامش به جام جهانی، همچون ابرهای بارور زمستانی، بارشی از باران اقتدار و غیرت شاگردان مکتب سلیمانی را بر روی شعله های آتش فتنه و توطئه ای مرموز ریخت و نقشه اهالی فتنه و عمله استکبار را نقش برآب کرد.

جالب اینکه اینبار فیفا هم که با چراغ سبز امپریالیسم و نظام سلطه میدان ورزش را با میدان سیاست بازی شیطانی اشتباه گرفته بود، با حضور بانوان و بویژه خانواده برخی بازی کنان، رودست خورد و همچون منافقین، شکست توام با شرمندگی زودهنگام را تجربه کرد.

از این جالب تر اینکه اربابان و اهالی فتنه در داخل نیز که معمولا از هر موضوع و پدیده ای، برای بروز و ظهور ناامنی و چالشی در جامعه و کشور، سوء استفاده کرده و به چهره نظام مردمی و اسلامی ایران ناجوانمردانه چنگ می اندازند، با نفس و پیام مسیحایی و عصای موسوی رئیس جمهور سید ابراهیم، تمام رشته هایشان پنبه و تمام رویاهای شیطانی شان  به عکس تعبیر شد.

دستمریزاد شیر مردان غیور میدان های سخت و اما پرافتخار ورزش و فوتبال، شیر مادرانتان حلالتان که شعله های غرور و رادمردی و عزت و سربلندی را بر شعله های آتش فتنه و نفاق غالب و حاکم ساختید و دل ملت و رهبر را شاد شاد نمودید.

الهی زنده باشید و در همه میدان ها به فضل الهی پیروز باشید.

آمین یا رب العالمین

ابوالقاسم علیزاده

ارسال نظرات