فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبر داد

برگزاری جشن ملی ۱۴۰۰ در مازندران با اجرای ۱۱ هزار ۸۹۵ برنامه در سطح محلات

ساری- فرمانده سپاه کربلا از برگزاری ۶۱ عنوان برنامه در دهه فجر با شعار جشن ملی ۱۴۰۰ خبر داد و گفت:۹۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی به ارزش ۸ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۱۰۶۳۹
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶

برگزاری جشن ملی ۱۴۰۰ در مازندران با اجرای ۱۱ هزار ۸۹۵ برنامه در سطح محلات

خبرگزاری بسیج، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به ایام الله دهه فجر و بزرگداست چهل و سومین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی از برگزاری ۶۱ عنوان برنامه در دهه فجر با شعار جشن ملی ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ۱۱ هزار ۸۹۵ برنامه اجرایی در سطح محلات و مساجد بابهره گیری از پایگاه‌های مقاومت در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

سردار مسلمی با بیان اینکه رویکرد برنامه ها، فرهنگی، ورزشی و اعتقادی است، به نشست‌های بصیرتی در این ایام هم اشاره کرد و افزود: دیدار با یک هزار و ۶۵ خانواده شهید هم در ایام الله فجر در دستور کار قرار دارد چرا که ما هرچه داریم ازبرکت خون شهیدان است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به برگزاری یادواره‌ها هم اشاره کرد و گفت: طرح‌های ویژه دیگری هم در ایام الله دهه فجر اجرا می‌شود.

سردار مسلمی از اجرای طرح ویژه ستاد تنظیم بازار برای ثبات و آرامش در بازار هم خبر داد و اضافه کرد: ۹۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی به ارزش ۸ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه کربلا از افتتاح ۶۱ پروژه اشتغالزایی با هزینه ۲ میلیارد و ۳۱۵ میلیون هم خبر داد و گفت: خدمات اجتماعی در قالب کمک‌های مومنانه در ۵۱ هزار ۹۲۳ مورد، به ارزش ۲۰ میلیارد و ۸۵ میلیون در دهه فجر امسال ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها