خبرهای داغ:

روند واکسیناسیون کرونا در حمیدیه کند است

فرماندار حمیدیه با ابراز نگرانی از روند کند واکسیناسیون در این شهرستان به دلیل استقبال کم مردم گفت: اکثر مردم شهرستان حمیدیه نوبت های دوم و سوم واکسن کرونا را تزریق نکرده اند.
کد خبر: ۹۴۱۰۶۵۶
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳

شاهین هاشمی شنبه در نشست ستاد کرونای این شهرستان افزود: تاکنون پنج هزار نفر در شهرستان حمیدیه دُز سوم واکسن کرونا را تزریق نکرده اند.

وی با بیان اینکه آمارها افزایش ابتلای شهروندان حمیدیه به ویروس کرونا را نشان می دهد از مردم این شهرستان خواست برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

هاشمی رعایت پروتکل های بهداشتی، ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از برپایی تجمع را برای مقابله با کرونا مهم دانست و گفت: از معتمدین، بزرگان عشایر، نخبگان ، شوراها و دهیاران انتظار می رود نسبت به تشویق مردم به واکسیناسیون به ویژه تزریق مرحله دوم و سوم تلاش کنند.

فرماندار حمیدیه افزود: تاکنون بیش از سه نوبت گروه های واکسیناسیون در مناطق شهری و منازل اهالی شهر و روستاهای منطقه حضور یافته اند که انتظار می رود مردم حمیدیه با اکیپ های مذکور همکاری کرده و به شایعه و نظرات غیر علمی در رابطه با واکسیناسیون توجه نکنند.

شهرستان حمیدیه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در غرب خوزستان واقع است.

در حال حاضر تمام مناطق خوزستان در شرایط آبی کرونا قرار دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها