خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان‌:
سردار مرادحاجتی گفت: خوزستان مهد نویسندگان جوان حوزه دفاع مقدس است و این استعداد و ظرفیت بزرگ، رسالت ما را در حمایت از این عزیزان دوچندان می‌کند.
کد خبر: ۹۴۱۰۶۶۱
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

در اختتامیه دهمین دوره جایزه ادبی یوسف، داستان «چشم‌هایی که همیشه زیبا بود» اثر «حنان سالمی» از استان خوزستان به‌عنوان یکی از آثار برگزیده معرفی شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان‌ امروز در مراسمی از این بانوی نویسنده خوزستانی تجلیل کرد.

وی ارائه هنر ارزشی را یک دغدغه بزرگ و الزام نسل امروز دانست و افزود: در جایی که فرهنگ عریان و مبتذل غرب به دنبال تسخیر افکار عمومی است، تولید محتوای ارزشی و معنوی می‌تواند برای یک ملت یا جامعه مثل معجزه باشد.

سردار مرادحاجتی گفت: خوزستان مهد نویسندگان جوان حوزه دفاع مقدس است و این استعداد و ظرفیت بزرگ، رسالت ما را در حمایت از این عزیزان دوچندان می کند.

دهمین دوره جایزه ادبی یوسف با معرفی ۱۸ برگزیده به کار خود پایان داد. در این دوره از جایزه ادبی یوسف که با تلاش ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور برگزار شد، سه هزار و ۴۴۶ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

پس از داوری آثار در استان‌ها، ۱۸۱ اثر برای رقابت در بخش سراسری به دبیرخانه مرکز ارسال و آثار برگزیده و تقدیری رسیده به دبیرخانه مرکز، در ۲ گروه ارزیابی شدند که در مرحله اول ۳۶ اثر نامزد دریافت جایزه انتخاب و در مرحله نهایی از میان نامزد‌های دریافت جایزه، ۱۸ اثر انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها