مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری خبرداد؛

تولید و پخش برنامه های ویژه دهه فجر در صدا و سیمای استان

دکتر افشاری نیا، گفت: صدا وسیمای چهارمحال و بختیاری به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه‌های متنوعی تولید و پخش می‌کند.
کد خبر: ۹۴۱۰۷۳۳
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل صدا و سیمای استان با گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: معاونت سیما با تولید ویژه برنامه‌های "بهار بهمن"، "روایت حماسه" و اختصاص برنامه‌های "چشم انداز" و "در استان" به این مناسبت فرخنده، ایام الله دهه ی مبارک فجر و پیروزی افتخار آمیز حق بر باطل را ارج می‌نهد.

دکتریوسف افشاری نیا افزود: برنامه تلویزیونی"بهار بهمن" به تهیه کنندگی محسن رضازاده و اجرای ابوالفضل هادیپور ساعت ۱۹:۰۰ هر روز به مدت یازده شب، روز‌های خوب پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: روزشمار انقلاب اسلامی و مرور خاطرات وقوع انقلاب در استان، رویش‌های انقلاب در زمینه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی، گزارش و گفتگو با نسل جوان در خصوص دستاورد‌های انقلاب اسلامی، قاب‌های ماندگار و مرور فیلم‌ها و آثار نمایشی مهم در زمینه هنر انقلاب و موسیقی و ترانه‌های انقلابی از بخش‌های متنوع  دیگر این برنامه هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تهیه دوازده برنامه "روایت حماسه" در دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی ، به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش نیکبخت، اجرای وحید علیدادی و فخری قائدی ساعت ۲۱:۰۰ هر شب، شور و نشاط بیشتری به روز‌های خاطره انگیز و ماندگار انقلاب می‌بخشد.

دکتر افشاری نیا: دعوت از خوانندگان استانی و پخش سرود‌های انقلابی و ملی، حضور نخبگان و یادگاران دوران انقلاب، موسیقی و کلیپ‌های تاریخی، میان برنامه، گزارش‌های مردمی، ارائه دستاورد‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های ۴۳ ساله و پخش تصاویر و عکس‌های خاطره انگیز مردم در فضای مجازی را از جمله بخش‌های مختلف این برنامه تلویزیونی عنوان کرد.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پخش ۱۰ برنامه "چشم انداز" به تهیه کنندگی و کارگردانی بیژن علی بابایی و اجرای افشین امانی در ایام الله دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی با دعوت از مسئولان و مدیران استانی و بیان عملکرد و دستاورد‌های دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی پس از پیروزی انقلاب، از دیگر اقدامات معاونت سیما در این روزهای با شکوه است  که ساعت ۱۸:۱۵ هر روز در ایام دهه فجر پخش خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: تولید چهار برنامه "در استان" و پخش گزارش و تصاویر از نمایشگاه ها، جشن‌ها و رویداد‌های نقاط مختلف استان در دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی از دیگر تولیدات سیمای جهان بین در روز‌های فجر پیروزی است.

وی اظهار داشت: در برنامه‌های "روز نو"، "زیر یک سقف"، "بچه‌ها سلام"، "جوونی سلام" و "فصل نقره ای" هم به ایام الله دهه ی فجر انقلاب اسلامی پرداخته می‌شود و یاد و خاطره آن دوران برای بینندگان یادآور خواهد شد.

دکتر افشاری نیا افزود: "زنگ انقلاب"، "جشن انقلاب" و "صبح پیروزی" عناوین ویژه برنامه‌های معاونت صدا برای پخش در دهه فجر و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد تولد شکوهمند انقلاب اسلامی است.

مدیرکل صدا وسیمای چهارمحال و بختیاری گفت: "صبح پیروزی" ساعت ۰۷:۰۰ تا ۰۸:۰۰ صبح هر روز به تهیه کنندگی زهرا اردستانی و سیده مریم رضوی، گویندگی آرزو بلالی و شهلا جمشیدیان و گزارشگری مجید عالیپور و علیرضا فیاضی تقدیم شنوندگان می‌شود.

افشاری نیاافزود:روزشمار انقلاب، عناوین روزنامه‌های بهمن سال ۵۷، ارتباط با مدیران کل ادارات و ارائه دستاورد‌های فجر پیروزی ، گزارش و بیان خاطرات سال ۵۷، تلفن و پیامک، موسیقی و ترانه از بخش‌های مختلف این برنامه رادیویی است.

وی گفت: معرفی کتاب‌های ویژه حوادث انقلاب به صورت نمایشی، مصاحبه با فعالان انقلاب، ارائه گزارش از اماکن مطرح در دوران انقلاب، شخصیت‌های انقلابی یا رویداد‌های خاص در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان توسط خبرنگاران آزاد، گفتگوی طنز و شاد بی‌بی‌صنوبر و مش عیدی با خواننده‌های استان و پخش ترانه‌های مرتبط با ایران یا انقلاب از همان خواننده، نواهنگ و پخش سرود‌های خاطره‌انگیز انقلابی، معرفی فیلم‌های ساخته شده درباره انقلاب و پخش دیالوگ‌های ماندگار، پیامک و تلفن، موسیقی‌های باکلام و بی‌کلام و آنونس‌های انقلابی از بخش‌های بسیار متنوع برنامه "جشن انقلاب" می باشند که به تهیه کنندگی کبری موسوی و مهشید موسویان، گویندگی فرزین مظفری، آزاده رفیعی، رضا علیدادی و سمیه علیدادی، گزارشگری شهلا جمشیدیان و مجید عالی‌پور ساعت ۱۶:۰۰ تقدیم شنوندگان می‌شود.

افشاری نیا افزود:"زنگ انقلاب" هم یکی دیگر از ویژه برنامه‌های رادیو در ایام دهه فجر انقلاب است که با بخش‌های معرفی کتاب‌ها و تارنما درباره انقلاب، بیان خاطرات دوران انقلاب از زبان مبارزان برای نوجوانان، موسیقی و ترانه و بسته‌های صوتی به تهیه کنندگی زهرا اردستانی، گویندگی ساغر جعفری، رضا حسین زاده و سحر خاکسارحقانی و گزارشگری فاطمه رفیعی ساعت ۰۶:۱۵ تا ۰۶:۳۰ صبح تقدیم مخاطبان نوجوان می‌شود.

وی گفت:معاونت خبر با تهیه ۱۰ گزارش تولیدی با موضوع نقش مردم استان در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دستاورد‌های انقلاب در پیشرفت و توسعه استان برای پخش از بخش‌های محلی رادیویی و تلویزیونی مرکز و ارسال به تهران، پوشش برنامه‌های دهه ی مبارک فجر در استان، انعکاس راهپیمایی روز ۲۲ بهمن با استفاده از ظرفیت گروه‌های خبری مرکز و خبرنگاران آزاد، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما و انتشار و بارگذاری همه محتوای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال‌ها و پیام رسان‌ها، این ایام را گرامی می‌دارد.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:معاونت فضای مجازی هم با تهیه و تولید استوری موشن، ویدئوکست، موشن گرافیک، پوستر، کلیپ، گزارش، اینفوگرافیک، فتوکلیپ، ویدئوگرافی و بارگذاری محتوا‌های مجازی و اطلاع رسانی در کانال باشگاه مخاطبان جهان بین (تلگرام و سروش و سایت مرکز) و انتشار محتوا‌های مرتبط در آپارات، دهه ی فجر انقلاب اسلامی امسال را با شکوه بیشتر برگزار می‌کند.

ارسال نظرات