خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد

لزوم توجه به نقش بی بدیل رهبر انقلاب در دوران دفاع مقدس

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه به نقش ارزشمند و بی بدیل رهبر انقلاب در دوران دفاع مقدس در لباس مقدس روحانیت تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۱۰۷۳۷
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت شهدای روحانی استان گفت: نباید نقش رهبر فرزانه انقلاب در دوران دفاع فراموش شود چرا که ایشان در کنار فرماندهان نقش برجسته‌ای داشتند و اگر نقش ایشان در آزاد سازی سوسنگرد بررسی کنید می‌ببینید اگر حضور ایشان نبود جه اتفاقی می‌افتاد که بدنبال این نقش اثر گذار امام راحل می‌فرماید سوسنگرد باید تا فردا آزاد شود.

وی افزود: روحانیت در دوران دفاع مقدس چه بعنوان روحانی تبلیغی و چه رزمنده و فرمانده حضور فعال و اثر گذاری داشتند، آن زمان در هرگردان و یگانی که روحانی وجود داشت آن گردان ویگان با انگیزه در عملیات حضور داشت و میتوان گفت روحانیون در رفع شبهات عملیات، نقش بی بدیلی داشتند.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: در رابطه با جنگ کار‌های زیادی می‌تواند انجام گیرد، با همه خسارت‌هایی که در جنگ وجود داشت برکات فراوانی هم بدنبال داشت، آن زمان خدمت مطرح بود و هیچ کس برای گرفتن مسئولیتی تلاش نمی‌کرد.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: نباید بگذاریم نام و یاد شهدا از یاد‌ها برود چرا که معنویت را در جامعه ساری و جاری می‌کند، حاکم کردن ارزش‌های انقلاب و شهدای عظیم الشان می‌تواند بسیارموثر باشد.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: نزدیک به ۵ هزار شهید روحانی در طول دفاع مقدس تقدیم انقلاب کردیم، آمار زیاد شهدای روحانی نسبت به شهدای اقشار دیگر نشانگر آن است که روحانیت همیشه در تمامی صحنه‌ها حاضر بوده و در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز نه تنها مبلغ بودند، بلکه درکنار رزمندگان حرکت کرده و به شهادت نیز رسیدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار