خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر

تطمیع کردن، تهدید کردن و تبلیغات سه حربه دشمن در طول تاریخ بوده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر گفت: امروز آمریکا به عنوان نماد استکباری است که قدرت او رو به افول است ولی با تطمیع، تهدید و تبلیغات به‌عنوان سه حربه دشمن در طول تاریخ به دنبال ایجاد جنگ روانی است.
کد خبر: ۹۴۱۰۷۵۵
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ حجت الاسلام سیدهانی موسوی درمسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی در همایش قرارگاه محله محور دختران حاج قاسم نسل آینده ساز، گفت:  در طول تاریخ دشمنان اسلام برای همراه کردن ملت ها با خود از سه حربه استفاده کرده اند؛ تطمیع کردن، تهدید کردن و تبلیغات.

وی در ادامه گفت: تطمیع کردن افراد با وعده های دنیایی، تهدید کردن افراد و ملت ها که اگر به خواسته های ما تن ندهید تحریم تان می کنیم و با تبلیغات خودنمایی کردن و فریب دادن سه حربه ای است که دشمنان همیشه مورد استفاده قرار داده اند.

موسوی گفت: امروز آمریکا به عنوان نماد استکباری است که قدرت او رو به افول است ولی با تبلیغات قدرت پوشالی خود را خود نمایی می کند و درصدد است که خود را قدرتمند نشان دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر تاکید کرد: کشورهایی که فریب او را می خورند خیلی زود جا می خورند ولی حاج قاسم فریب تبلیغات دروغین آن ها را نخورد و شهید حاج قاسم سلیمانی در زمان ریاست جمهوری ترامپ، می گفت برای مقابله با شما جمهوری اسلامی و سپاه مقابل شما نیست، من به تنهایی رقیب شما هستم و با این گفتار خود می خواست به آن ها بفهماند که عددی نیستند.

موسوی گفت: یکی از مهم ترین عرصه های دشمن تبلیغات منفی در بحث خانواده ها است؛ تبلیغات منفی برای دختران و پسران است و یکی از ابزارهای مهم فضای مجازی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر در پایان گفت: لازم است دختران جامعه، مراقب  فضای مجازی باشند؛ مطالب فضای مجازی گاهی با حقیقت و واقعیت متفاوت است؛ در فضای مجازی هر کسی می تواند مطالبی را بدون سند بارگذاری کند لذا مراقب باشیم که فریب تبلیغات منفی دشمن را نخوریم که موجب خدشه دار شدن شخصیت والای دینی مان می شود.

همایش قرارگاه محله محور دختران حاج قاسم نسل آینده ساز که به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) سپاه خمینی شهر در امامزاده سید محمد این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار