برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی - ورزشی جام فجر بسیج کارگری بندرعباس گرامیداشت شهید آرامش

مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی- ورزشی جام فجر بسیج کارگری بندرعباس گرامیداشت شهید آرامش با حضور فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس، مدیر ورزش و جوانان شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خانواده شهید آرامش، مدیران و نمایندگان دستگاه های اداری و شرکت های صنعتی بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۷۷۷
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، این دوره از مسابقات با هدف ایجاد شور و نشاط و پاسداشت ایام الله دهه فجر با همت حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارگری و کارخانجات بندرعباس در سه رشته فوتسال، فوتبال دستی و‌ دارت از امروز آغاز شد.


سرهنگ پاسدار حمید ماندگاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس در این مراسم با تبریک صعود غرورمندانه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲قطر اظهار داشت: ورزش و نشاط کارکنان و کارگران مجموعه های مختلف اداری و صنایع از مهمترین برنامه های بسیج و سپاه است.


وی همچنین با تشکر از دست اندرکاران و برگزارکنندگان نخستین جشنواره فرهنگی- ورزشی جام فجر بسیج کارگری بندرعباس، گرامیداست شهید یعقوب آرامش افزود: تلاش شود تا با توسعه فعالیت های فرهنگی و ورزشی بر شور و نشاط جامعه کار شهرستان اضافه گردد.


گفتنی است؛ این دوره از مسابقات با حضور ۱۶ تیم از ادارات دولتی و شرکت های صنعتی شهرستان بندرعباس در سالن ورزشی فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار