نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان

ظرفیت سنجی در نحوه فعالیت و برنامه های کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: در نحوه فعالیت و برنامه های کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش‌و‌پرورش ظرفیت سنجی صورت گیرد.
کد خبر: ۹۴۱۰۷۹۶
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار،آیت الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان در کمیته شهرستانی همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش‌و‌پرورش قطب چابهار با اشاره به اهمیت و جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت گفت: کار در آموزش و پرورش مهم، سخت و تاثیرگذار است چرا که شخصیت فکری و اخلاقی دانش آموزان در سنین تحصیل آنان رقم می‌خورد و باید برای تربیت جامع و متوازن فکری، بینشی، اخلاقی، معنوی و انگیزشی دانش آموزان تلاش کنیم.

 امام جمعه زاهدان افزود: در شرایط کنونی و با توجه به آرایش جنگی دشمن در جبهه فرهنگی باید به توسعه و ارتقاء امور فرهنگی و نشر معارف اسلامی و دینی اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

 نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به دو سند مهمی بالادستی یعنی سند تحول بنیادین و تفاهم نامه حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در سطح کلان، بر توسعه زمینه های همکاری مشترک بین این دو نهاد تاکید نمود.

آیت‌الله محامی لزوم ظرفیت سنجی در نحوه فعالیت ها و برنامه های کمیته استانی و شهرستانی و ارزیابی میزان تحقق اهداف مورد نظر را مهم عنوان کرد.

وی ادامه داد: نظارت و رصد برنامه ها با هدف کیفی سازی آن یک اصل مهم است و در همین راستا ارائه گزارش مکتوب عملکرد کمیته ها اعم از استانی و شهرستانی ضرورت دارد.

 آیت الله محامی مدیریت بهره وری از امکانات و نیروها در مسیر ارتقاء فعالیت‌ها را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: زمینه همکاری دو مجموعه فراوان و برد، برد خواهد بود زیرا تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب و نظام اسلامی و افزایش سطح آگاهی ها و بینش و خِرَد فرزندان ایران اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال نظرات