خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه تولید سپاه ناحیه سمنان بر احصا و رفع مشکلات و ساماندهی کشتارگاه دام سمنان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۰۲
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ سیدمحمدحسین موسوی در جلسه کارگروه بررسی و رفع مشکلات کشتارگاه دام سمنان که در سالن جلسات اداره دامپزشکی شهرستان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: سپاه آماده خدمت‌رسانی همه جانبه در حوزه رفع مشکلات کشتارگاه دام است.

وی با اشاره به اهمیت کشتارگاه‌های دام در تضمین سلامت و کیفیت گوشت و جلوگیری از انتقال احتمالی بیماری‌های خطرناک دامی و مشترک بین انسان و دام به مصرف‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی تأکید کرد: باید ارتباط بین چوب‌دار، سلاخ و همچنین قصاب با واسطه‌ها قطع شود.

رحیم خالقیان، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سمنان نیز در این جلسه بیان کرد: با توجه به اقدامات لازم جهت رفع مشکلات کشتارگاه دام سمنان اما این کشتارگاه هیچ‌گونه اقدامی جهت بهسازی وضعیت بهداشتی، ساماندهی پسماندها، تضمین سلامت و کیفیت گوشت انجام نداده است.

وی تأکید کرد: باید جهت حفظ سلامت مصرف‌کنندگان از ذبح در این کشتارگاه ممانعت به عمل آید و اقدامات لازم جهت تأمین گوشت در مواقع حساس و ضروری مثل شب عید و ماه مبارک رمضان اقدامات لازم صورت پذیرد.

به گزارش بسیج، جلسه ساماندهی امور کشتارگاه دام شهرستان سمنان و بررسی مشکلات آن با حضور مسئول قرارگاه تولید سپاه سمنان، رئیس اداره دامپزشکی سمنان، نماینده فرمانداری شهرستان سمنان، نماینده اداره جهاد کشاورزی شهرستان، نماینده چوب‌داران شهرستان سمنان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها