فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رضا خوشبخت نیروگاه بندرعباس معرفی شد

طی مراسمی باحضور سرهنگ جعفر اسلامی جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) در امور بسیج اقشار و سرگرد امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان، حسین سلیمی مدیرعامل نیروگاه بندرعباس و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت، امید عامریی سیاهوئی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید رضا خوشبخت نیروگاه بندرعباس معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۲۵
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،در آیین تودیع و معارفه فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج شهید رضا خوشبخت نیروگاه بندرعباس سرهنگ جعفر اسلامی جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، اظهار کرد: بسیج به عنوان خط شکن میدان هاست و این بسیج و بسیجی است که در تمام عرصه ها به صورت خودجوش و جهادی وارد می شود.

وی در ادامه افزود: بسیجی زندگی و خود را محو خداوند عزوجل می کند و به صورت مخلصانه فعالیت می کنند و هرگز از تلاش و کوشش در راه اسلام و انقلاب خسته نمی شود.


جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان اخلاص، بصریت و زمان شناسی را از خصوصیات بارز یک بسیجی عنوان کرد و گفت: بسیجی مانند شهدا باید از همه چیز و مادیات دنیای حتی جان خود هم می گذرد تا از اسلام و انقلاب دفاع کنند.


سرهنگ اسلامی در پایان، خاطر نشان کرد: باید بسیجیان نقش پیش رونده برای انقلاب ایفا کنند و در این راه باید گام های محکم تری برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار