به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان :

تجلیل از خواهران عضو شورای پایگاه های بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان

به مناسبت میلاد باسعادت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن طی مراسمی از خواهران عضو شورا پایگاه های پایگاه های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه (ع) استان هرمزگان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۲۸
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

با حضور سرهنگ حسن صنعتکاران معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، نرگس منتظری مدیرکل امور بانوان و‌ خانواده استانداری هرمزگان، سرگرد امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و جمعی از خواهران عضو شورا پایگاه های بسیج این سازمان از خواهران حاضر در این مراسم تجلیل شد.


معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در این مراسم ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت مقام زن، اظهار کرد: حضرت زهرای مرضیه(س) نمونه بارز و اسوه بصیریت، اخلاق صبر، استقامت و عزت است.

وی در ادامه افزود: بانوان باید از سبک وسیره زندگی این بانوی بزرگ اسلام در نقش های مادری، همسرداری و پیروی از جایگاه ولایت الگو گیرند که خیر دنیا و‌آخرت را در پی دارد‌.


سرهنگ صنعتکاران بیان کرد: برای اینکه از جامعه و محیط اسلامی برخودار باشیم باید سبک و سیره و ائمه اطهار (ع) را در خانواده و جامعه جاری کنیم.


رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان نیز در این مراسم ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، روز زن و فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: حضرت زهرا (س) بهترین الگو و اسوه برای مردم و به خصوص بانوان جامعه است.


وی در ادامه افزود: فاطمه زهرا سلام الله علیها فلسفه خلقت عالم است و یک شخصیت ملکوتی است که در ظاهر انسان تجلی پیدا کرده است و باید عمل به سبک زندگی آن بانو در جامعه گسترش دهیم.


سرگرد شهبازی در پایان، گفت: مادران نقش بسزایی و برجسته ای در رشد معنوی فرزندان دارند و باید برای این رشد در خانواده با پیروی از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تلاش و کوشش کنیم زیرا جامعه اسلامی از دل خانواده اسلامی شکل می گیرد.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از خواهران عضو شورا پایگاه های این سازمان با اهدا لوح تقدیر و هدایای تجلیل شد.

ارسال نظرات