در بررسی میدانی خبرنگار بسیج مشخص شد:

درمانگاه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج محلی برای گسترش کرونا

درمانگاه و اورژانس سرپایی بیمارستان شهید بهشتی به دلیل مراجعه بیماران مختلف و عدم رعایت فاصله اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی به محلی برای شیوع بیشتر کرونا تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۴۱۰۹۰۱
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، خبرنگار بسیج امروز در بازدیدی میدانی روند خدمات رسانی به بیماران در درمانگاه و اورژانس سرپایی بیمارستان شهید بهشتی را بررسی و تصاویری را نیز از این مرکز درمانی ثبت کرد که در زیر می بینید.

در این درمانگاه در ساعاتی از روز ( به ویژه قبل از ظهر و شامگاه ) روند مراجعه بیماران بسیار زیاد می شود و رعایت فاصله اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی هنگام پذیرش و مراجعه بیمار به پزشک نادیده گرفته می شود.

درمانگاه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج محلی برای گسترش کرونا

نکته دیگر اینکه در درمانگاه و اورژانس سرپایی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج دیده می شود، افرادی است که بدون هیچ لباس فرم و مشخصی از این اتاق به آن اتاق در حال تردد هستند و گاهی نیز به بیماران خدمات رسانی می کنند.

از سوی دیگر مسئول پذیرش بیماران گاهی به یکباره ناپدید می شود و بیماران دردمند و عجول نیز مجبورند با صدای بلند در پی مسئول پذیرش باشند. 

مورد دیگر اینکه روند ثبت نسخه الکترونیکی نیز موجب کند شدن روند ویزیت توسط پزشک می شود و معطلی چند ساعته بیماران را به همراه دارد که ضروری است برای خدمات رسانی مطلوب تر به بیماران گاهی به جای یک پزشک از دو پزشک استفاده شود.

درمانگاه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج محلی برای گسترش کرونا

برخی از داروهای تزریقاتی را پزشک برای بیماران تجویز می کند اما داروخانه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به عمد یا سهو از گذاشتن دارو در سبد تحویل سر باز می زند و بیمار بنا به تذکر مسئول تزریقات دوباره برای تحویل دارو باید به داروخانه مراجعه و دارو را بیاورد.(چند مورد مشاهده شد )

کمبود تخت نیز از دیگر مواردی است که در درمانگاه و اورژانس سرپایی بیمارستان شهید بهشتی دیده می شود و به طور مثال امروز یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ روند بستری بیماران و تزریقات به گونه ای افزایش یافت که بیماران دچار مشکل شدند و تخت خالی برای بستری شدن جهت انجام تزریقات نبود.

درمانگاه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج محلی برای گسترش کرونا

با توجه به روند افزایشی ابتلای افراد به کرونا و سرایت چند برابری سویه جدید اُمیکرون ، می طلبد که مدیر درمانگاه، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید بهشتی یاسوج برای رفع کمبود ها در این مرکز درمانی تلاش کرده و خدمات رسانی به بیماران را شتاب بخشی کنند .

دکتر بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با توجه با آمار و گزارش ها در استان روند ابتلا به کرونا، بستری و مرگ و میر در استان در هفته های بعد افزایش می یابد و امروز ۱۰۰ نفر مبتلای مثبت داشته ایم.

درمانگاه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج محلی برای گسترش کرونا

انتهای پیام

ارسال نظرات