کسب رتبه سوم در رشته عکس توسط خبرنگار بسیج در جشنواره رسانه ای ابوذر

خواهر بسیجی عطیه سادات میری در هفتمین جشنواره رسانه ابوذر رتبه سوم در رشته عکاسی را به خود اختصاص داد
کد خبر: ۹۴۱۱۰۸۲
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵


به گزارش خبرنگار بسیج، خواهر بسیجی عطیه سادات میری خبرنگار خبرگزاری بسیج سیستان و بلوچستان که در جشنواره رسانه ای ابوذر با موضوع کرونا شرکت کرده بود ، در بخش داوری رتبه سوم عکس را از آن خود کرد.
نفرات برتر این جشنواره در بخش های مختلف به این ترتیب است:
در بخش گزارش ویدیویی حوریه رخشانی، محمد کاظم زحمتکش، محمد هوتی پور اول تا سوم، در بخش موشن گرافیک محمد علی زینلی مقدم دیپلم افتخار تولیدات رسانه ای با کیفیت و پر محتوا در رسانه مجازی و آقایان عطا الله اکبری سید مهدی درافشان طباطبائی و سامان خمر عنوان های اول تا سوم در بخش عکس حسین نظری جهانتیغ، مصطفی حمزه ای و عطیه السادات میری اول تا سوم در بخش یادداشت و مقاله احمد زائر میری ، مریم سرگزی و صادق شهرکی حایز رتبه های اول تا سوم، در بخش تیتر سمانه سرایانی ، شیبا سرگزی و سبحان صفائی کشتگر اول تا سوم در بخش مصاحبه و گزارش کمیل بهشتیان و نجمه خسرو پرست رتبه های اول و دوم الهه خشاوه و سهیل معیری مشترکن مقام سوم را از آن خود کردند. همچنین در این بخش عصمت جهانی لوح شایسته تقدیر را دریافت کرد.
فراخوان جشنواره رسانه ای ابوذر سیستان و بلوچستان از اوایل آذر ماه آغاز و تا 30 دی ماه در سیستان و بلوچستان با شرکت ۴۹۰ اثر برگزار که در پایان هیئت داوران ۱۸ اثر را به عنوان آثار برتر معرفی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار