خبرهای داغ:

آغاز برنامه های بسیج دهاقان به صورت محله محور در سطح شهرستان

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان بیان داشت : در دهه فجر برنامه های ما به صورت محله محور و به صورت قرارگاهی در سطح شهرستان اجرا میشود.
کد خبر: ۹۴۱۱۱۳۱
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳


سرگرد پاسدار عماد بهرامی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در دهاقان ضمن تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت : بسیجیان غیور در دهه مبارک فجر به صورت جهادی و خودجوش؛ برنامه ها را در سطح شهرستان پیگیری میکنند.

 

 


وی با بیان این‌که برنامه های بسیچ دهاقان در دهه مبارک فجر یک هفته زودتر با عنوان کارگاه سبک زندگی اسلامی با حضور مادران و فرزندان شروع شد گفت : در ادامه برنامه های مختلف در محله های شهرستان ادامه داشت.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان بیان داشت : در دهه فجر برنامه های ما به صورت محله محور و به صورت قرارگاهی در سطح شهرستان اجرا میشود.

 

سرگرد بهرامی تشریح کرد : همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در روز 12 بهمن ویژه برنامه ای در سینما آزادی دهاقان با حضور مسئولین شهرستان خواهیم داشت و پس از آن رژه خودرویی و نواختن زنگ انقلاب را در مدارس خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد : دیدار با خانواده شهدا ، غبار روبی گلستان شهدا ، شرکت در نماز جمعه ، برگزاری مسابقات بومی محلی ، عکاسی ، خبرنگاری ، توزیع بسته های فرهنگی ، برپایی موکب فرهنگی هنری نیز با همکاری اقشار بسیج انجام خواهد شد .

 

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی به همت بسیج سازندگی خبر داد و گفت : در این نمایشگاه ادارات شهرستان و همچنین بسیجیان دستاوردهای خود و محصولاتشان را به نمایش خواهند گذاشت.

سرگرد بهرامی از اعزام گروه های جهادی بسیج به مناطق کمتر برخوردار شهرستان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت : گروه های جهادی طبق برنامه ریزی های انجام شده اقدام به خدمت رسانی خواهند کرد و 100 بسته معیشتی نیز توسط گروه های جهادی در میان جامعه هدف توزیع می شود.

 

 

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران حاصل تلاش مردم و خون شهداست گفت : انشالله بتوانیم سربلند باشیم و شرمنده شهدا نشویم.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج دهاقان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 گفت : انقلاب ما 2 ساله بود که عراق جنگ تحمیلی را علیه ما آغاز کرد، بیش از هشتاد کشور به صورت رسمی و غیر رسمی از عراق پشتیبانی کردند درحالیکه ایران از خرید سیم خاردار محروم بود . پس از گذشت هشت سال دفاع مقدس از این امتحان سخت سربلند بیرون آمدیم. امروز که چهل و سه سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی میگذرد و کشور عزیزمان در تمام عرصه های نظامی و غیر نظامی در اوج قله ی موفقیت است هرگز نخواهد گذاشت خواب شومی که دشمنان برای ما دیده اند تعبیر شود و انشاالله انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت صاحب الامر متصل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها