خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان:

۱۱ طرح گازرسانی استان سمنان افتتاح و کلنگ‌‎زنی ‌می‌شود

علیرضا اعوانی گفت: ۱۱ طرح مربوط به شرکت گاز استان سمنان با اعتبار یک هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۱۱۳۵
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶

علیرضا اعوانی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: از مجموع ۱۱ طرح عمرانی برنامه‌ریزی شده برای دهه فجر، هشت طرح گازرسانی با اعتبار ۴۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: عملیات اجرایی سه طرح گازرسانی با اعتبار اولیه یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر آغاز می‌شود.
اعوانی تصریح کرد: طرح‌های گازرسانی به مجموعه‌های کشاورزی مانند واحد‌های مرغداری، دامپروری و گلخانه و روستا‌های شرق و غرب استان سمنان از جمله طرح‌هایی است که به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان تصریح کرد: ۹۱ درصد خانوار‌های روستایی در استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند که با افتتاح طرح‌های دهه فجر امسال، دسترسی خانوار‌های روستایی به گاز به پوشش ۹۲ درصدی می‌رسد.
وی افزود: عملیات اجرایی طرح گاز رسانی به روستا‌های چاشم، خطیر کوه شهرستان مهدیهشر و روستا‌های در مسیر به مناسبت دهه فجر آغاز می‌شود و طی ۲ مرحله اجرایی می‌شود.
اعوانی بیان کرد: مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان اظهار داشت: ۹۵ روستای فاقد گاز در استان سمنان وجود دارد که گازرسانی به دیگر روستا‌ها نیز براساس سه شرط داشتن جمعیت بیش از ۲۰ خانوار، مجاز بودن از لحاظ شرایط فنی و تامین اعتبار دنبال می‌شود.
وی یادآور شد: طرح امید مربوط به پرداخت‌ها برای گاز مصرفی حذف و بنا بر مصوبه هیات دولت از این پس مشترکان پرمصرف مشمول پرداخت افزایش بها و مشترکانی که مصرف خود را کاهش دهند مشمول تخفیف افزایش بها به دلیل پرمصرفی می‌شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان تصریح کرد: اکنون ۷۰ درصد سهم مصرف گاز در استان سمنان مربوط به بخش نیروگاهی و صنعتی، ۲۵ درصد مربوط به بخش خانگی و پنج درصد مربوط به دیگر بخش‌ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها