خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسینی دیباجی:

همه بايد شکرگزار نعمت انقلاب اسلامی باشیم

حجت الاسلام حسینی دیباجی در جمع مردم درجزین با تبريک فرا رسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت:همه باید شکرگزار نعمت انقلاب اسلامی باشیم.
کد خبر: ۹۴۱۱۱۵۶
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه استان سمنان در در مراسم گرامیداشت آغاز دهه فجر در جمع مردم ولایتمدار درجزین با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی رژیم طاغوت، اظهار کرد: آن‌هایی که زمان طاغوت ، ظلم‌ها و ستم‌های رژیم منحوس پهلوی را شاهد بودند به خوبی می‌دانند که امروز در نعمت الهی بر سر می‌بریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان افزود:رژیم پهلوی تا  قبل از  پیروزی انقلاب اسلامي ظلم و ستم های زیادی بر این ملت مظلوم روا داشت که  خداوند متعال در حق  ملت ایران لطف کرد و با رهبری موسی زمان حضرت امام خمینی(ره) مردم  ایران را از طاغوت و رژیم پهلوی نجات داد.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی با بیان خیانت های رژیم پهلوی در تصویب قانون کاپیتولاسیون و تحقیر ملت ایران در برابر آمریکای جنایتکار تصریح کرد :آمریکایی ها با تصویب قانون کاپیتولاسیون ملت ایران را تحقیر می کردند  که  امام خمینی(ره)به ما عزت نفس داد و  امروز تبدیل به یک ابر قدرت الهی شده ایم  و مصداق این موضوع را امروز  در سوریه و یمن می بینیم و همه‌ی دنیا معترف به عظمت ملت ایران هستند.

شایان ذکر است مراسم گرامیداشت آغاز دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم شهر درجزین در مسجد حضرت قائم (عج) این شهر برگزار شد .

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها