خبرهای داغ:
آغاز برنامه های دهه فجر با تشکیل حلقه صالحین پایگاه شهدای اسلام

آغاز چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران با جشن حلقه صالحین پایگاه شهدای اسلام

جشن چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران که باحضور جمعی از بانوان حلقه‌های صالحین پایگاه حضرت رقیه (س) حوزه ۱۱ برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۱۱۸۴
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبر گزاری بسیج ناحیه امام صادق ع پایگاه شهدای اسلام از حوزه11 حضرت رقیه س برنامه های دهه فجر را به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 50 نفر از حلقه صالحین جشن گرفتند.

در این برنامه جشن خواهر نقیان مربی تفسیر پس از صحبت کوتاه در خصوص فجر انقلاب آیات 31 الی 35 سوره احزاب در مورد زن مسلمان و انقلابی را تفسیر کرد.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت یک زن مسلمان گفت: مراعات در صحبت کردن و زیبا سخن گفتن و رفتار نیکو با خانواده، رعایت عفت و وقار در رفتار و کردار در بیرون خانه و در نگاه نامحرمان، ادای احکام اسلامی از مهمترین ویژگی‌های زن مسلمان است.

. هم چنین مراحل مومن بودن را تشریح کرد که یک زن مسلمان انقلابی باید اول اسلام داشته باشد بعد ایمان و یقین به اسلام خود داشته باشد از دستورات و احکام خدا و پیامبر و ولی فقیه اطاعت کند، دارای صبر و استقامت، خضوع و خشوع باشد، جلوگیری کند از شهوت جنسی و جسمی و.... تا مورد رحمت و مغفرت الهی قرار گیرد.
در ادامه خواهر سجادیان در خصوص رابطه والدین با فرزندان صحبت نمودند.
که باید با فرزندان مهربان بود و با محبت رفتار کرد، با آنان همراه و همیار بود، در صورت لزوم اقتدار "نه" گفتن را داشته باشیم، در صورت خطا کردن آنان را راهنمایی کنیم و....
همچنین در مورد رنج در زندگی صحبت کردند چیزی که بدخواهان نظام برای بد جلوه دادن انقلاب و کمرنگ شدن اعتقاد مردم به جمهوری اسلامی ایران مسئله بسیار بزرگی نشان میدهند. ایشان اظهار داشتند که ویژگی همه انسانها داشتن رنج در زندگیست و هیچ کس مستثنی در هیچ کجای دنیا نیست . ولی نباید تسلیم این رنج شد بلکه باید تلاش کرد تا این رنج و مشکل را برطرف کرد و صبر و تحمل داشت تا مورد رحمت خداوند قرار بگیریم.
درپایان برنامه ها فرمانده پایگاه خواهر غلامی در خصوص برنامه های دهه فجر صحبت کردند و از شرکت کنندگان پذیرایی به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها