خبرهای داغ:

پروژه گاز و مخزن آب روستا عبدالله آباد در سرخه افتتاح خواهد شد

همزمان با دهه مبارک فجر پروژه گاز و مخزن آب روستا عبدالله آباد در سرخه با حضور استاندار در این روستا افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۱۲۷۰
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر در روستا عبدالله آباد در سرخه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار خواهد شد.

اکبر رهایی فرمانده پایگاه مقاومت صاحب الزمان (عج) ضمن بزرگداشت دهه فجر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دهه فجر، فرصت خوبی برای بیان تاریخ و دستاوردهای انقلاب، تبیین درست اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش‌آفرینی امام راحل در این پیروزی است.

او افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، انقلابی فرامنطقه ای است و تدابیر جهانی امام خمینی (ره) می‌تواند در تمدن نوین اسلامی نقش آفرین باشد.

فرمانده پایگاه مقاومت صاحب الزمان (عج) در خصوص برنامه های اجرایی در روستا عبدالله آباد گفت: آذین بندی معابر و خیابان ها، اطراف پایگاه بسیج و دهیاری روستا، شرکت در عطر افشانی مزار شهدا در شهرستان، همایش پیاده روی خانوادگی  در روستا با همکاری  شورا، دهیاری و پایگاه بسیج از جمله برنامه های اجرایی است.

رهایی در ادامه اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی بومی محلی در روستا روز، برپایی جشن سفره انقلاب به همراه مراسم نورافشانی در روستا در شب ۲۲ بهمن ماه همراه با تکبیر الله اکبر و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران بر بلندای کوه های  روستا توسط بسیجیان از دیگر برنامه هایی در دست اجراست.

او بیان داشت: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده پروژه گاز و مخزن آب روستا با حضور هاشمی استاندار سمنان و گلرو نماینده منتخب مردم شهرهای سمنان، سرخه و مهدیشهر و دیگر مسئولان شهرستانی افتتاح خواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت صاحب الزمان (عج) عنوان کرد: در طول دهه با هدف قدردانی از زحمات رزمندگان، خانواده شهدا و جانبازان با خانواده های آن ها در روستا دیدار خواهیم کرد. همچنین حلقه صالحین در روستا با مشارکت پرشور بسیجیان در پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) برگزار خواهد شد.

رهایی خاطرنشان کرد: برگزاری راه‌پیمایی روز ۲۲ بهمن در روستا منوط به ابلاغیه ستاد مقابله با ویروس کرونا خواهد بود. همچنین در جهت آشنایی نسل امروز با رشادت ها و دلاورمردی های مردان انقلاب مسابقه مقاله نویسی و نقاشی برای نوجوانان و جوانان در روز ۲۲ بهمن ماه برپا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار