خبرهای داغ:

همزمان با دهه مبارک فجر 10 برنامه در روستا مومن آباد در سرخه برگزار خواهد شد

فرمانده پایگاه مقاومت فاطمه بنت اسد (س) مومن آباد در سرخه از برگزاری 10 برنامه در جهت گرامیداشت یوم الله دهه فجر با مشارکت مجتمع آموزشی بصیرت در این روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۱۲۸۵
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

به مناسبت دهه فرخنده فجر و نمایش عظمت و شکوه فخرآفرین انقلاب فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه مقاومت فاطمه بنت اسد (س) روستا مومن آباد در سرخه در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: دهه فجر، فرصت خوبی برای بیان تاریخ و دستاوردهای انقلاب، تبیین درست اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش‌آفرینی امام راحل در این پیروزی است. 

او افزود: برنامه ها به منظور ایجاد نشاط اجتماعی، جشن انقلاب برگزار می‌کند و تمام تلاش ما در این است که بتوانیم برنامه‌های شایسته دهه فجر برای مردم انقلابی روستا مومن آباد برگزار کنیم. 

فرمانده پایگاه مقاومت فاطمه بنت اسد (س) با اشاره به برنامه های دهه گفت: آذین بندی فضای داخلی و بیرونی پایگاه، نواختن زنگ انقلاب در مجتمع بصیرت، پیاده روی بانوان و دانش آموزان، گلباران و تجدید بیعت با قبور پاک شهیدان، سفره انقلاب، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مسابقات ورزشی با همکاری مجتمع آموزشی بصیرت برگزار خواهد د.

مومن آبادی در ادامه اضافه کرد: برپایی نشست بصیرتی با مشارکت پایگاه مقاومت برادران ابوالفضل (ع)، برگزاری محفل انس با قرآن، مسابقه ساخت کلیپ و نقاشی و تهیه روزنامه دیواری با محوریت دهه فجر از دیگر برنامه های اجرایی به همت این پایگاه مقاومت با مشارکت بسیجیان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار