خبرهای داغ:
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

خواص جبهه حق برای تبیین منویات رهبری تکلیف زیادی دارند

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بابیان اینکه خواص جبهه حق برای تبیین منویات رهبری تکلیف زیادی دارند، گفت: در طول 43 سال از انقلاب اسلامی دشمنان نظام به‌وسیله پول و قدرت به دنبال دروغ‌پراکنی هستند آن‌ها راهزنان فکر، عقیده و آگاهی در جامعه اسلامی ما هستند.
کد خبر: ۹۴۱۱۳۷۹
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امروز در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مردم و مسئولان در نقاط مختلف خراسان جنوبی، بار دیگر مردم و مسئولین در بیرجند یوم الله ۱۲ بهمن ، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) در سال 57 را با حضور در میدان امام شهر و اجرای مراسم گرامی داشتند و با آرمان‌های امام راحل و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.


حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی، ضمن تبریک آغاز دهه فجر  و تسلیت رحلت آیت الله صافی گلپایگانی اظهار داشت: اولین بیانیه امام در سال 1323 داریم که امام امت مردم را به قیام برای خدا فراخواندند و مبتنی بر حضور مردم در صحنه است در 22مهرماه 1357 که گویا در ادامه همین بیانیه و اندیشه توسط امام راحل برای اولین بار در نوع نظام سیاسی ایران، مسأله جمهوری اسلامی مطرح شد که متکی به آراء مردم است.

وی عنوان داشت: معظم له این بیانیه امام را تفسیر فرمودند حکومت جمهوری اسلامی مبتنی بر ضوابط اسلام و متکی بر آرای ملت است جمهوریت نماد مردم سالاری و اسلامیت نماد خدامحوری است. قومی که مانند آهن محکم و مومنین هستند قیام امام را یاری کردند و افتخاری برای ایران اسلامی است که بزرگترین و مردمی ترین انقلاب طبق فرموده رهبری رقم زده شد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و رهبر معظم انقلاب در چله انقلاب فرمودند اکنون در مرحله خودسازی ، جامعه سازی و تمدن سازی هستیم.


حجت الاسلام نوفرستی گفت: مسیر حق بر دل‌ها اثر می‌گذارد، چون حق است و این نهضت بزرگ دینی با قدرت و شکوه پا به میدان گذاشت و چارچوب‌های مادی را شکست و دین و دنیا را کنار هم مطرح کرد.


امام جمعه موقت بیرجند اظهار داشت: در زمانی که دنیا تنها در دو بلوک غرب و شرق خلاصه می‌شد امام خمینی (ره) باقدرت الهی و پشتوانه مردم آغازگر نظام الهی و مردمی در ایران اسلامی شد.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی جریان بلوک شرق را در هم شکست و امروز صدای در هم شکسته شدن قدرت غرب و آمریکایی ها به گوش می رسد افزود: انقلاب اسلامی با پایبندی به شعارهای خود همچنان با قدرت پیش می رود و تشکیل جبهه مردمی در منطقه و جهان برگرفته از اسلام ناب است.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه تشکیل جبهه مردمی در کشور‌های دیگر هم مانند سوریه، لبنان، فلسطین، یمن، نیجریه، افغانستان و پاکستان بلکه در دل جهان فریاد اسلام ناب محمدی را می‌شنوید و می‌ببینید گفت: در حالیکه انقلاب اسلامی با حفظ و پایبندی شعار‌های خود با قدرت پیش می‌رود امروز اسلام را نه تنها در منطقه که در سطح جهان به وعده‌های الهی و اندیشه امام و انقلاب صادر کردیم.

حجت‌الاسلام نو فرستی، آزادی، اخلاق، توجه به معنویت، مبارزه با فساد و آلودگی را از شعارهای انقلاب اسلامی دانست که محدود نیست و افزود: امروز آرمانهای انقلاب اسلامی اختصاص به یک کشور ندارد و تمام مرزها را در هم می‌شکند.

وی ضمن تأکید بر حفظ آرمان‌ها، اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی، تأکید کرد: برای رسیدن به آینده ایی خوب و روشن باید از تجربه گذشته درس بگیریم.

امام‌جمعه موقت بیرجند ضمن اشاره به منویات رهبر انقلاب به موضوع جهاد تبیین، گفت: ایشان در دو سال گذشته به جهاد تبیین و روایت گری تأکید فراوانی داشته‌اند.

وی بابیان اینکه خواص جبهه حق برای تبیین منویات رهبری تکلیف زیادی دارند، افزود: در طول 43 سال از انقلاب اسلامی دشمنان نظام به‌وسیله پول و قدرت به دنبال دروغ‌پراکنی هستند آن‌ها راهزنان فکر، عقیده و آگاهی در جامعه اسلامی ما هستند.

 

برگزاری رژه موتوری و خودرویی و گلباران تمثال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا و ادای احترام به شهدا هم از دیگر برنامه های امروز بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار