خبرهای داغ:

پیام امام جمعه و فرماندار مهدیشهر به مناسبت دهه فجر

به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ، حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر وعبد الرضامیقانی فرماندار شهرستان طی پیامی این ایام را به عموم مردم مهدیشهر تبریک گفتند .
کد خبر: ۹۴۱۱۴۲۷
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ، حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر وعبد الرضامیقانی فرماندار شهرستان طی پیامی این ایام را به عموم مردم مهدیشهر تبریک گفتند . متن پیام بدین شرح می باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم وقل جاء الحق وزهق الباطل إن الباطل كان زهوقا؛ و بگو حق آمد و باطل نابود شد، آري باطل همواره نابود شدنی است». دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومتی الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربارتر و تنومندتر می شود، تثبیت کند. این ایام یاد آور بصیرت و بشارت ملتی منسجم و خداجوی است که توانست با هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خود را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود. انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی وارد چهل و چهارمین سال عمر پر برکت خود می شود که انوار الهام بخش آن سراسر منطقه جهان اسلام و فراتر از آن را در بر گرفته و با اقتدار ، موجب بیداری ملت ها در کشورهای مختلف شده است. اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر ایران اسلامی و تبریک ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به محضر رهبر فرزانه انقلاب ، ملت شریف ایران بویژه مردم فهیم شهرستان مهدیشهر و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام، ایام الله دهه فجر هر سال فرصتی استثنایی برای تجدید پیمان یک ملت با آرمان های انقلاب است و بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری های ملت بزرگ ایران اسلامی است و ثمره خون پاک فرزندان ولایتمدار کشورمان می باشد. ملت شریف ، ولایت مدار و شهید پرور شهرستان مهدیشهر ؛ درود خداوند بر شما با آن ایمان راسخ، همت بلند و قدم های استوارتان اینک بر ماست که قدردان خون شهدا، امام شهدا و راه متعالی شهدایی همچون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم و برای بالندگی بیش از پیش ارزش های نظام و انقلاب تحت زعامت و رهبری عالمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)، کوشا بوده و بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بیعت نماییم، توفیق و سربلندی یکایک شما عزیزان را از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.
محمدبارانی امام جمعه مهدیشهر
- عبدالرضا میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار