نخستین روز از ایام الله دهه فجر

رژه موتوری و خودرویی به مناسبت آغاز دهه فجر در ایرانشهر

در اولین روز از دهه مبارک فجر، رژه موتوری ادارات و نهادهای مختلف ایرانشهر ازمقابل فرودگاه این شهرستان به سمت گلزار شهدای گمنام برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۱۴۳۱
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، در این برنامه که ده‌ها خودرو و موتور سوار متشکل از نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم و مسئولان ادارات ونهادها بودند با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ کشورمان بار دیگر با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

فرمانده سپاه ایرانشهر در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر، دهه حماسه آفريني و اعتقاد راسخ ملت ايران به آرمان هاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي است و برگزاري با شكوه برنامه هاي دهه فجر در تقويت وحدت ملي و مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامي ايران تاثير بسزايي دارد.

سرهنگ محمد هراتی با بیان اینکه امروز پرچم انقلاب به بركت آرمان هاي امام (ره)، خون پاك شهدا و رهنمودهاي رهبري در جهان به اهتزاز درآمده و در اوج قدرت است افزود: با وجود توطئه هاي بيشمار استكبار جهاني عليه نظام و انقلاب اسلامي ايران، اين انقلاب گسترش پيدا كرد و منجر به بيداري جهان اسلام شد و امروز بسياري از انقلاب ها از انقلاب ما درس گرفته اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار