بیانیه مجامع علوی و فاطمی استان همدان به مناسبت دهه مبارک فجر

همدان-مجامع علوی و فاطمی استان همدان به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۱۱۴۴۲
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجامع علوی و فاطمی استان همدان به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا» حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است.

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مقطع تابناک رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران از یوغ ستم‌شاهانی است که سال‌های مدیدی آزادی این ملت را به بند کشیده و ضمن غارت سرمایه‌های اقتصادی کشور، هویت اجتماعی و تاریخی این مرز و بوم را با همدستی بیگانگان مضمحل ساخته و به فراموشی سپرده بودند.

دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن ۱۳۵۷ با ایثارخون شهدا و مجاهدتهای کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.

تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشأت گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهد داشت.

انقلابی که رساترین فریاد تاریخ انقلابات، یعنی امام امت خمینی کبیر(ره) آن را هدایت و رهبری کرد.

همگان شاهدیم که اینک به یمن آن صبر و استقامت و مبارزات حق طلبانه و پیروی از رهنمودهای عزتمند و حکیمانه بزرگ معمار انقلاب امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... خامنه‌ای در سال‌های پرتلاطم قبل و بعد از پیروزی، صاحب اقتدار و عزت عظیمی شده‌ایم که مستکبران شرق و غرب عالم بالاخص آمریکای جهانخوار را به وحشت انداخته و چراغ راه مستضعفان و مسلمانان جهان گشته است.

ما دانش‌آموزان بسیجی استان همدان به نمایندگی از همه دانش‌آموزان همرنگ و با اخلاصی آکنده از شور عشق الهی در تداوم راه خون‌بار شهدای والامقام گردهم آمده تا ندای عدالتمدارانه انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم.

و بار دیگر به مستکبرین عالم و سرسپردگان داخلی آنان اعلام می کنیم که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی‌هویت و سرگردان این انقلاب الهی را به خاک مذلت خواهیم نشاند.

سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار