خبرهای داغ:
امام جمعه محمدیه؛

«جهاد تبیین»، بیان حقایق انقلاب در ایجاد تمدن نوین اسلامی است

حجت الاسلام آقاحسینی در جمع مسئولین شهرستان البرز بیان کرد: اگر جهاد در کنار تبیین قرار گیرد به معنای یک تلاش مستمر و پرانگیزه، برای بیان حقایق و آرمان‌های بزرگ انقلاب در ایجاد تمدن نوین اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۱۱۴۸۴
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مراسم گلبانگ انقلاب به مناسبت اولین روز از ایام الله دهه فجر با حضور مسئولین شهرستان البرز در سالن نیایش شهر محمدیه برگزار شد.

 

حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه محمدیه در این مراسم ضمن تسلیت رحلت مرجع عالیقدر آیت اله گلپایگانی و تبریک یوم الله دهه فجر با اشاره به جمله حضرت امام خمینی(ره) که فرمود «به من خدمتگزار بگویید بهتر است تا به من رهبر بگویید» در خصوص تذکر خداوند بیان کرد: چطور در جنگ احزاب دشمنان خواستند اسلام را ریشه کن کنند چطور ما نصرت دادیم و دست شما را گرفتیم و با بادها به کمکتان امدیم و همه را درهم کوبیدیم؟ ای حبیب ما روزهای سخت را به یاد مسلمانان بیاور.

 

وی در ادامه گفت: رسالتی که مقام معظم رهبری اعلام کردند شمشیر بیان است. یعنی باید با بیان با دشمن مبارزه کنیم. ما باید حقیقت پهلوی بزک شده را در بین مردم آشکار کنیم.

 

امام جمعه محمدیه با اشاره به اینکه امروز در مقابله با جنگ نرم دشمن قرار داریم عنوان کرد: دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف همچون فضای محازی، ماهواره و غیره در تلاش برای القا فرهنگ غرب در جامعه اسلامی است تا با استفاده از این ابزار صدای انقلاب به مردم نرسد و این گونه اقدامات در تاریخ عاشورا نیز تکرار شد وقتی یزیدیان در تلاش بودند تا صدای اباعبدلله به مردم نرسد.

 

وی در ادامه با اشاره به دوران پیش از انقلاب و امتیازات ویژه اجنبی ها اضافه کرد: هر کجای ایران برای انگلیس و آمریکا مهم بود سیم خاردار زده بودند و ورود ایرانی به آنجا ممنوع بود. ایرانی ارزش نداشت. ۵۷ سال نه انتخابات و نه نظر مردم ایران برای حکومت اهمیتی نداشت و فقط کشورهای خارجه برای ما تعیین تکلیف می کردند.

 

حجت الاسلام آقا حسینی گفت: امام خمینی(ره) فرمودند؛ «من بابت اینکه می گویم ایرانی آقا باشد نوکر نباشد تبعید می شوم». این سخن امام راحل اهمیت جهاد را نمایان می کند. اگر جهاد در کنار تبیین قرار گیرد به معنای یک تلاش مستمر و پرانگیزه، برای بیان حقایق و آرمان‌های بزرگ انقلاب برای ایجاد تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار