رژه موتوری به مناسبت آغاز دهه فجر در بهاباد برگزار شد

همزمان با آغاز دهه فجر، رژه موتوری، روز سه شنبه با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان، بسیجیان و قشر‌های مختلف مردم شهر بهابادبرگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۱۵۱۰
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، در این رژه، موتورسواران و یگان خودروئی نیرو‌های نظامی و انتظامی وادارات و نهاد‌ها به نحو مناسب با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از میدان شهدای گمنام تا گلزارشهدای بهاباد بهشت محمدی حرکت کردند و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در حاشیه این آیین با گرامیداشت چهلمین و سومین سالگرد پیروزی انقلاب و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت: جامعه امروز ما نیاز اساسی به تبیین دارد و وظیفه ما و جامعه رسانه جهاد تبیین است.
سرهنگ سعید دهقان با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود و دهه فجر طلیعه این انقلاب بزرگ است، انقلاب اسلامی ایران را الگوی همه نهضت‌های آزادیبخش جهان دانسته و بر تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی تاکید کردند افزود: ایام الله دهه فجر فرصت مهم تجدید پیمان با آرمان‌های شهیدان، امام راحل (ره) و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب است.
وی از دهه فجر به عنوان فرصت طلایی پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و دستاورد‌های چشمگیر آن یاد کرد و گفت: بسیج
در این راستا وظیفه مهمی برعهده دارد.
سرهنگ دهقان بیان داشت: دهه مبارک فجر ضمن اینکه فرصتی برای نشان دادن دستاورد‌های انقلاب است زمینه ساز آگاهی بخشی به نسل جوان در جهت امیدبخشی و خنثی کردن نقشه‌های دشمنان است.


انتهای پیام /

ارسال نظرات