خبرهای داغ:

دیدار بسیجیان شهر صفی آباد با امام جمعه به مناسبت دهه فجر

به مناسبت دهه فجر بسیجیان حوزه علی بن ابیطالب دیداری را با امام جمعه شهر صفی آباد داشته و با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق نمودند. .
کد خبر: ۹۴۱۱۷۰۰
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج :به مناسبت دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیجیان حوزه علی بن ابیطالب با امام جمعه شهر صفی آباد با او دیدار کردند.


حجت الاسلام علیزاده امام جمعه شهر صفی آباد در این دیدار ضمن تبریک مبارک فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مصداق بارز پیروزی حق بر باطل است.


حجت الاسلام علیزاده با قدردانی و تشکر از بسیجیان برای فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی افزود: این سنت خداوند است که باید همواره حق بر باطل پیروز شود


وی ادامه داد:گفت:بعد از گذشت چهل و سه سال حقانیت کلام و راه حضرت امام (ره) خودش را نشان داده و اکنون هیچ عالم و جاهلی بر این شک ندارد که سرآغاز جنبش های اسلامی منطقه و حتی قیام های اروپا و آمریکا ناشی از انقلاب خمینی کبیر (ره) است.


وی با اشاره به اینکه ملت و رهبری دو رکن اساسی هستند که باعث به ثمر رسیدن و تداوم انقلاب و جمهوری اسلامی شدند، بیان کرد: انقلاب‌های زیادی در دنیا رخ داد اما دوام نداشت؛ اخلاص امام خمینی (ره) باعث شد تا انقلاب اسلامی ما بقا داشته باشد.


در پایان امام جمعه شهر صفی آباد بیان کرد:قبل از اینکه انقلاب ما الگوی دنیا باشد، این استمرار انقلاب ماست که الگوی جهانیان شده است. بزرگداشت دهه ی فجر فقط گرامیداشت خاطره ی شیرین انقلاب نیست بلکه اصل این مراسمات استمرار انقلاب است


شایان ذکر است این دیدار توسط حوزه علی ابن ابیطالب برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها