جانشین فرمانده سپاه قائمشهرخبر داد

از افتتاح ۱۵ خانه محروم تا غرس ۴۰۰۰ اصله نهال در ایام الله دهه فجر

ساری-جانشین فرمانده سپاه قائمشهر از افتتاح ۱۵ خانه محروم خبر داد و گفت: ۲۵ سری جهیزیه هم در این ایام الله برای نوعروسان تهیه و اهدا می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۱۷۱۲
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

از افتتاح ۱۵ خانه محروم تا غرس ۴۰۰۰ اصله نهال در ایام الله دهه فجر

به گزارش خبرگزاری بسیج ا ز مازندران،   سرگرد هدایتی جانشین فرمانده سپاه قائمشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت ایام الله دهه فجر صورت گرفت،   ضمن گرامیداشت چهل وسومین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در این ایام الله از افتتاح ۱۵ خانه محروم خبر داد و گفت: ۲۵ سری جهیزیه هم در این ایام الله برای  نوعروسان تهیه و اهدا می‌شود.

سرگرد هدایتی با اشاره به برگزاری کمک‌های مومنانه، اعلام کرد: در دهه فجر امسال ۱۵۰۰ بسته معیشتی باارزش ۸۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه قائمشهر در ادامه به تسهیلات اشتغالزایی هم اشاره کرد و گفت: ۲۰ وام اشتغال زایی به ارزش یک میلیارد ریال هم برای راه اندازی مشاغل اهدا شده است.

به گفته سرگرد هدایتی در ایام الله دهه فجر ۴۰۰۰ هزار اصله نهال در محوطه پایگاه‌های مقاومت غرس می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی متمایز ازانقلاب‌های دیگر میباشد، افزود: امام خمینی با بابسیج مردم قلوب وعقول رابه هم وصل کرد 

سرگرد هدایتی در ادامه با تصریح بر اینکه منویات مقام معظم رهبری در قالب جهاد تبیین در دستور کار میباشد، خاطرنشان کرد: همه باید در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار