گرامیداشت چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سراوان

سراوان / در مراسمی چهل و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل سالن الغدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان گرامی داشته شد.
کد خبر: ۹۴۱۱۸۳۰
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سراوان، حجت الاسلام و المسلمین بامری امام جمعه سراوان ضمن عرض تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران آراسته به تمام خوبی هاست و امروز ما در پله اول قرار داریم و برای رسیدن به آرمان ها و اهداف خود باید از سختی ها و مشکلات فراوانی عبور کنم و ان شاءالله قطعا به آن اهداف دست خواهیم یافت.

حجت السلام و المسلمین بامری خنثی سازی توطئه دشمنان اسلام وهمچنین قطع دست مستکبران عالم از دنیای اسلام را از مهم ترین ویژگی های انقلاب اسلامی ایران برشمرد و خاطر نشان کرد: دشمن قصد داشت ثروت و ظرفیت های عظیمی که در کشور وجود داشت را غارت و ملت ایران را به بردگی بگیرد که انقلاب اسلامی ایران به این طرح ها و برنامه ها سیلی زد.

ایوب دهواری مدیر آموزش و پرورش سراوان در ادامه این مراسم اظهار داشت:آرامش، تحصیل و توفیقات دانش آموزان ما ثمره خون پاک هزاران شهید ی است که در گوشه گوشه ایران اسلامی آرمیده اند.

وی همچنین افزود: امروز تحقق آرمان های متعالی انقلاب و حفظ میراث غنی انقلاب اسلامی که یادگار امام عزیزمان می باشد در سنگر تعلیم و تربیت به میراث داران  و نسل سوم انقلاب یعنی دانش آموزان عزیز انتقال یافته است.

سعید تجلیلی فرماندار سراوان نیز گفت: امروز به یمن رشادت ها و فداکاری های فرزندان این مرز و بوم در سطح دنیا و جوامع بین المللی خوب درخشیدیم و در عرصه های مختلف حرف برای گفتن داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار