خبرهای داغ:

پنجمین چشنواره رسانه ابوذر آذربایجان شرقی پایان یافت

تبریز- شب گذشته پنجمین چشنواره رسانه ابوذر آذربایجان شرقی با معرفی برگزیدگان در مجتمع تفریرفاهی پتروشیمی تبریز به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۴۱۱۹۳۹
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جانشین سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی و دبیر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در این آیین گفت: همه شرکت کنندگان در جشنواره ابوذر برگزیده هستند، زیرا همه آنها در جبهه انقلاب هستند و نیت و هدفشان تولید محتوا برای جبهه انقلاب و توسعه استان بوده است.

جواد بیرام زاده اظهار کرد: جشنواره ابوذر با هدف ایجاد رقابت رسانه ای، افزایش تولید محتوا و شناسایی استعدادهای خبری آذربایجان شرقی برگزار می شود.

وی ادامه داد: خبرنگاران جزو مظلوم ترین قشر جامعه هستند که به رغم مشکلات فراوان در حوزه کاری خودشان همواره صدای مردم بوده اند، رفع مشکلات این قشر زحمتکش و پرتلاش همت مسوولان را می طلبد، بسیج رسانه نیز در این راستا ضمن مطالبه گری از مسوولان خود را در کنار خبرنگاران می داند.

بیرام زاده گفت: طبق اذعان هئیت داوران آثار ارسالی به پنجمین جشنواره ابوذر از کیفیت خوبی هم در محتوا و هم در ساختار برخوردار بوده است.

وی افزود: بی شک زحماتی که خبرنگاران استان در ایام کرونا متحمل شدند، یادآور دوران دفاع مقدس بود و در اوج کرونا دوشادوش مدافعان سلامت در خط مقدم نبرد با کووید ۱۹ جنگیدند و این جنگ همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار