مسابقات تیراندازی و آمادگی جسمانی نیروهای نظامی مستقر در آبادان برگزار شد

مسابقات تیراندازی و آمادگی جسمانی نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در مرز اروندرود و شهرستان آبادان به مناسبت دهه مبارک فجر به میزبانی تیپ امام صادق (ع) استان بوشهر در منطقه ذالفقاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۱۹۵۰
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، احسان احمد پور سرپرست فرمانداری آبادان در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: یگان‌های نظامی مستقر در نوار مرزی اروندرود با اتحاد و اقتدار در بهترین شرایط حافظ امنیت کشور می باشند.

 

احسان عباس‌پور افزود:این اقتدار و صلابت در نیروهای مرزی و تیپ عملیاتی امام صادق (ع) در میان مردم و مسئولان مشهود و باعث افتخار است.

 

وی افزود:با تلاش نیروهای انتظامی و نظامی نوار مرزی اروند در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد.

 

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر نیز ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر بر حفظ انسجام و اتحاد بین یگان ها در خط مرزی و شهرستان تاکید کرد و افزود: وظیفه همه ما حفظ آمادگی برای برقراری امنیت و اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

سردار پاسدار یدالله کشاورز تصریح کرد: دهه فجر از روزهای فراموش نشدنی تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور بازگشت ارزشمند معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) پس از ۱۴ سال دوری از وطن است.

 

وی افزود: دهه مبارکه فجر یادآور رشادت‌ها و دلاور مردی‌ فجر آفرینان، شهدا و ملت غیور ایران اسلامی است که با حماسه سازی خود انقلاب اسلامی را به ثمر نشاندند.

 

سردار پاسدار کشاورز گفت: امروز در حالی به استقبال دهه فجر انقلاب اسلامی می‌رویم که ۴۳ سال از عمر شجره طیبه و باعظمت انقلاب اسلامی می‌گذرد.

 

وی بیان داشت: با بالا بردن آمادگی جسمانی و اعتقادات معنوی خود اجازه هیچ گونه خرابکاری را به دشمن نمی‌دهیم و تا آخرین قطره خون در راه نظام و انقلاب ایستادگی می کنیم و اجازه نفوذ به مرزهای شهرستان و کشور را نیروهای مسلح به بیگانگان و قاچاقچیان نخواهند داد.

 

در این مسابقات ۹۶ نفر شرکت کردند که در مسابقه تیراندازی محمدامین زرین و عبدالحمید اردشیری از تیپ عملیاتی امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر به ترتیب مقام های اولی و دوم را کسب کردند همچنین احمد قنواتی از هنگ مرزی ناجا و محمدعلی برزگر از تیپ عملیاتی امام صادق مشترکا سوم شدند.

 

در رشته آمادگی جسمانی محمد رضایی از تیپ عملیاتی امام صادق به مقام اول دست یافت و علی رضایی و یوسف احمدی از هنگ مرزی ناجا به ترتیب دوم و سوم شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار