رسالت عظیم و نقش مهم آموزش و پرورش در توسعه همه جانبه جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: امیدواریم در دوره جدید در مسیر تحقق اهداف مشترک با به کارگیری همه ظرفیت‌ها و در سایه تعامل و همفکری گام‌های جدی‌تری برداریم.
کد خبر: ۹۴۱۲۰۰۲
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن ابراز خرسندی از فراهم شدن زمینه این نشست بیان داشت: همه ما سربازان نظام هستیم و در هر جایگاه و هر لباسی که باشیم خود را خادم مردم می دانیم.

وی افزود: رسالت عظیم و نقش مهم آموزش و پرورش در توسعه همه جانبه جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست و امیدواریم در دوره جدید در مسیر تحقق اهداف مشترکی که داریم با به کارگیری همه ظرفیت‌ها و در سایه تعامل و همفکری بیش از پیش گام‌های جدی‌تری برداریم.

فرمانده سپاه سلمان استان با اشاره به سند راهبردی طرح اعتلای بسیج که به تایید رهبر معظم انقلاب نیز رسیده، خاطرنشان کرد: این سند نقشه راهی در مسیر تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و مولفه های همچون خودسازی، تمدن سازی، عزت ملی، توسعه پژوهش و ارتقاء معنویت خواهد بود.

سردار شفاهی ادامه داد: سهم آموزش و پرورش در تحقق این مولفه ها سهم ویژه‌ای است و ارتباط و تعامل دو طرفه می تواند تسهیل کننده مسیر دستیابی به این اهداف باشد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در این نشست ضمن تبریک حلول ماه رجب المرجب و ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران از ارگان‌های عظیمی است که منشاء تحولات و خدمات فراوانی از جمله تامین امنیت و آرامش برای مردم در منطقه بوده و خواهد بود.

وی افزود: اقدامات و فعالیت‌های این ارگان انقلابی و مردمی موجب شده تا مردم مرهون مجاهدت های فرزندان این سرزمین که در من منطقه و فرامنطقه با جان و دل تلاش می‌کنند باشند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بیان داشت: ما نیز در دستگاه فرهنگ ساز و انسان ساز تعلیم و تربیت تلاش خواهیم کرد تا در راستای ترویج و توسعه گفتمان حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و اهداف و آرمان های انقلاب و انتقال آن به دانش آموزان و جامعه هدف بیش از پیش گام برداریم.

میرعبدی بر تبیین و تعالی ارزش های نظام در حوزه تعلیم و تربیت تاکید نمود و خاطر نشان کرد: در این راستا از همه توان و ظرفیت بهره گیری کرده و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار