تدارک ویژه صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمددر دهه فجر

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مرکز در دهه فجر امسال 6 هزار دقیقه برنامه با محوریت انعکاس جشن های مردمی، مرور سرودهای انقلاب، بازخوانی روحیه سلحشوری مردم انقلابی این خطه از سرزمین ایران اسلامی در مبارزه با رژیم ستم شاهی تولید و پخش خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۱۲۰۱۱
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، امیر رئوف در جلسه ستاد دهه فجر اظهارداشت : از این میزان برنامه 2هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما ،3 هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه زیرنویس و هزار دقیقه در خبر و فضای مجازی برنامه ریزی و در گستره استانی، ملی و فراملی پخش می‌شود.
وی اضافه کرد: پخش زنده مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در صورت تصویب ستاد کرونا، تولید برنامه‌های زنده و ضبطی رادیویی و تلویزیونی فجر پیروزی، عصر انقلاب، فجر صادق، کاروان فجر و حماسه حضور با محوریت پویش های مردمی و نگاهی به گذشته، حال و آینده برای انتقال مفاهیم و گفتمان انقلاب اسلامی در ارتباط و تعامل نسل های قدیم و جدید و نگاه امیدوار و واقع گرایانه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بخشی 6 هزار دقیقه عملیات رسانه ای است.
وی بیان کرد: در دهه فجر هر روز یک فیلم سینمایی از صدا و سیمای مرکز پخش می شود.
واحد خبر شبکه استانی دنا نیز با پخش 20مستندتاریخی از وقایع شکل گیری انقلاب اسلامی، پوشش و ارسال اخبار مراسم 22 بهمن در استان کهگیلویه و بویراحمد را با 29 گروه خبری و تصویربرداری یرای شبکه های سراسری و استانی پوشش می دهد در بخش فضای مجازی، تولید عکس،و پوستر، نماهنگ، موشن گرافیگ از برنامه‌های فضای مجازی شبکه استانی دنا است.
رئوف افزود: صدا و سیمای مرکزاین آمادگی را دارد تا تمام برنامه‌ها در روستاها، بخش‌ها، شهرستان‌ها و ادارات را در حوزه‌های خبر، صدا، سیما و حضور باشکوه مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را درتمام شهرستانها و روستاهای استان کهگیلویه و بویرحمد پوشش دهد.
مدیرکل شبکه استانی دنا در پایان اظهار داشت : تولید برنامه میدان انقلاب در شهرستان های استان، برگزاری جشنواره فیلم های سینمایی دهه فجر، پویش های مردمی و بازآفرینی سرودهای انقلابی از دیگر برنامه های این مرکز در دهه مبارک فجر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار