افتتاح و کلنگ زنی 9 پروژه برقرسانی در بهمئی به مناسبت دهه فجر

همزمان با سومین روز از دهه فجر در آئینی و با حضور استاندار ، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی، 9 پروژه برق رسانی در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۰۱۹
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 9 پروژه برق رسانی با اعتباری بیش از 10 میلیارد تومان در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال خبرداد.

"جمال معتمدی زاده" در زمان برگزاری این آئین گفت: تمامی روستاهای کُددار شهرستان بهمئی اکنون از نعمت برق پایدار برخوردار بوده و در دهه فجر امسال به سه روستا با جمعیت خانواری بیش از 20 خانوار که به تازگی کُد روستایی از وزارت کشور دریافت کرده اند کار برق رسانی انجام می شود.

وی تعداد پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی برق رسانی شهرستان بهمئی در دهه فجر امسال از مجموع 9 پروژه را به ترتیب پنج و چهار پروژه عنوان و اظهارداشت: این پروژه ها در بخش های احداث ، اصلاح ، توسعه ، بهینه سازی ، کاهش مصرف، روشنایی معابر و برق رسانی روستایی افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تامین برق پایدار، کاهش هدرروی انرژی و نوسانات شبکه ای، جلوگیری از سرقت های احتمالی و ارتقای رضایتمندی مشترکین را از مهمترین مزایای اجرای این پروژه ها برشمرد.

معتمدی زاده گفت: برای مناطق عشایری شهرستان بهمئی تاکنون 106 نیروگاه خورشیدی با اعتباری بیش از یک میلیارد و 60 میلیون تومان واگذار شده و در سال آینده نیز این واگذاری ها ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به گرمای زودرس در شهرستان بهمئی بدلیل مجاورت در استان خوزستان، از در دست اجرا بودن پروژه های فوق توزیع هم خبرداد و خاطرنشان کرد: یک پُست مستقل فوق توزیع در شهرستان بهمئی در سالجاری راه اندازی که برق شهرستان تقریبا پایدار شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال آینده بخشی از شبکه های توزیع نیروی برق در شهرستان بهمئی نیز کابلی می شود که می تواند بر پایداری برق ، جلوگیری از نوسانات و سرقت های شبکه ای تاثیر قراوانی داشته باشد.

15 هزار مشترک برق در شهرستان بهمئی وجود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار